مایکروسافت و ارسال پستی اشتباه در خصوص لومیا 950 و لومیا 950XL

پیش از این اطلاعات زیادی در مورد محصولات جدید مایکروسافت شنیده بودیم و تصاویر آن نیز هر از گاهی به صورت لو رفته در سایت‌ها ظاهر می‌شد! حال مایکروسافت به صورت رسمی در سایت خودش به برخی از این شایعات رنگ واقعیت داد و اطلاعاتی در مورد لومیا 950 و 950XL منتشر کرد.

lumia

در قسمتی از سایت که در آن مشخصات محصولات قابل فروش در انگلستان به نمایش در می‌آید، لحظاتی به طور اشتباه این دو اسمارت فون به نمایش در آمد و تنها چند دقیقه بعد به سرعت توسط مدیر سایت حذف گردید. پیش از این که تصاویر مورد نظر حذف شود، از آن‌ها اسکرین شات هایی تهیه شده و مشخصات آن‌ها نیز یادداشت شد!

همان‌طور که از این دو گوشی برای لحظات کوتاهی رونمایی شد، باید بگوییم که در ابتدا با یک اسمارت فون 5.2 اینچی با وضوح WQHD طرف هستیم! اما نسخه XL کمی بزرگ‌تر است و سایز صفحه نمایش 5.7 اینچ است و از همان وضوح بهره می‌برد.

اگر برای شما چگالی پیکسلی بالاتر مهم است، قطعا لومیا 950 با توجه به سایز کمتر صفحه نمایش و وضوح مورد نظر گزینه بهتری خواهد بود. هر دو محصول با ویندوز 10 در بازار به فروش خواهند رسید.

هر دو اسمارت فون دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی بوده که البته با بهره گیری از رم میکرو SD می‌توانید آن را 2 ترابایت افزایش دهید.

دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی همراه با لنز ZEISS بر روی هر دو نسخه قرار گرفته است. از آنجا که تمامی محصولات پیشرفته و خاص لومیا دارای تنظیمات پیشرفته‌ای در حوزه دوربین بوده و واقعا تصاویر ثبت شده با آن بی‌نقص هستند، امیدواریم که هر دو نسخه جدید مایکروسافت نیز چیزی کمتر از محصولات پیشین نداشته باشند.

با دنبال کردن برنامه‌های خبری کمپانی‌های مختلفی همچون سامسونگ، اپل و گوگل این کمپانی در نظر دارد تا در ماه اکتبر از اسمارت فون‌های جدیدش رونمایی کند. حال که این اسمارت فون‌ها به طور اتفاقی در وب‌سایت مایکروسافت ظاهر شده‌اند، به نظر می‌رسد که تمام کارهای مربوط به معرفی انجام شده و باید به‌زودی منتظر رونمایی آن باشیم. متاسفانه با وجود تایید اکثر مشخصات این اسمارت فون، هنوز قیمت این محصولات مشخص نشده است. هفته آینده در نیویورک می‌توانیم با اسمارت فون‌های جدید مایکروسافت آشنا شویم.

 

4 در مورد “مایکروسافت و ارسال پستی اشتباه در خصوص لومیا 950 و لومیا 950XL”

  1. وای چقدر زشته!
    مخصوصا نسخه معمولیش
    نه فلز نه پشت قشنگی
    واقعا وحشتناکه
    اخه مایکروسافت نمیخواد آدم بشه؟؟
    این همه چیز خوب این همه امکانات این همه شرایط
    تا بخواد از خاک بلند میشه اما کو لیاقت کو سیاست؟؟ کووووووپو
    خدا یا یک پول به ما بده و یک عقل هم به اینا
    همه بگید آمین!

    1. این حرفا رو اینجا بزنی منفی نمیگیرید وای بحال روزی که بری توی سایت های وینفونی اینارو بگی منفی بارون میشی ^^
      ولی باهات موافقم این همه کمپانی با طراحی زیبا
      مایکی می خواد با این به جنگشون بره 😐

      1. راست میگی
        مثلا شما میگی بالاب چشم زد 5 ابرو هست
        هزارو یک منفی میگیری اما اگه بگی توی جهان صد برابر اونا موافقن
        اینم این جوریه سایت وینفون صد تا منفی میده اما اگه نظر سنجی باز باشه هزار تا مثبت میگیره
        ولی انصافا نوکیا خیلی بهتر میزد این اشغال زشت چیه دبگه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH