اطلاعات جدیدی از ال‌جی G4 Pro بر روی بنچمارک GFXBench منتشر شد

g4-fb

کمپانی ال‌جی سخت در تلاش است تا جانی دوباره به خط تولید فبلت‌های رده‌بالای خود بدهد (البته اگر گوشی G4 را با آن نمایشگر 5.5 اینچی در رده فبلت‌های ال‌جی قرار ندهیم!) این فبلت جدید که G4 Pro نام خواهد داشت در ماه‌های گذشته به ‌نُقل محافل خبری تبدیل شده بود و هر روز خبرها و شایعات جدیدی از مشخصات آن شنیده می‌شد. حتی برخی اوقات شنیده می‌شد که این فبلت جدید G4 Note نام خواهد داشت ولی تا به امروز که هیچ خبر تایید شده‌ای مبنی بر تغییر نام آن به دست نیامده است، پس کماکان آن‌ را G4 Pro می‌نامیم!

امروز اطلاعاتی از یک فبلت 5.7 اینچی با نام LG G4 Pro بر روی بنچمارک GFXBench منتشر شده است که اطلاعات کلیدی این تلفن هوشمند را در اختیارمان می‌گذارد. هرچند آن‌طور که انتظار داشتیم شگفت‌زده نشدیم و فقط شاهد یک مدل بزرگ‌تر از تلفن دوست‌داشتنی G4 هستیم.

gsmarena_002 (1)

براساس این اطلاعات G4 Pro نمایشگری 5.7 اینچی خواهد داشت، یعنی چیزی بین G4 و G Pro 2. همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم این فبلت جدید نمایشگری با وضوح QHD خواهد داشت.

در بخش سخت‌افزاری، تقریبا همه‌ چیز شبیه به G4 است و شاهد پردازنده هشت هسته‌ای مدل اسنپدراگون 808 ساخت کمپانی کوآلکام هستیم که فرکانس هسته‌های آن روی 1.8 گیگاهرتز تنظیم شده است. در کنار این پردازنده قدرتمند، 3 گیگابایت حافظه رم نیز قرار گرفته است که برای اجرای سنگین‌ترین وظایف نیز کافی به نظر می‌رسد. همان دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی که به خوبی روی G4 تصاویر را ثبت می‌کرد، در این فبلت نیز وجود دارد که آن را به یکی از بهترین فبلت‌های بازار برای عکاسی تبدیل می‌کند. نسخه 5.1.1 اندروید نیز برای G4 Pro در نظر گرفته شده است که با توجه به زمان کوتاهی که تا معرفی رسمی آن باقی مانده، انتظار نداریم ال‌جی آن را با اندروید 6.0 راهی بازار کند.

متاسفانه نتایج بنچمارک در مورد این که جنس بدنه این فبلت از فلز است یا پلاستیک، اطلاعاتی در اختیارمان نمی‌گذارد و ما مجبوریم به آخرین شایعاتی که شنیده‌ایم، رجوع کنیم. براساس این شایعات جنس بدنه G4 Pro از پلاستیک خواهد بود. هرچند که زمان زیادی برای فهمیدن واقعیت باقی نمانده و تا چند روز دیگر این فبلت در مراسمی توسط ال‌جی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH