نکسوس 6P از صفحه نمایش AMOLED سامسونگ استفاده می‌کند!

کمپانی کره‌ای سامسونگ در طول زمان نشان داده است که می‌تواند یکی از برترین تولید کننده‌های صفحه نمایش در دنیا باشد و بازار را در اختیار خود بگیرد؛ بنابراین جای هیچ تعجبی نیست که کمپانی‌های معتبر تولید کننده تلفن‌های همراه، از سامسونگ و محصولاتش برای تولیداتشان استفاده کنند. هوآوی نیز برای ساخت جدیدترین نکسوس گوگل به سراغ سامسونگ رفته است. نکسوس 6P که به تازگی معرفی شده، اسمارت فونی است که با همکاری گوگل و هوآوی تولید گشته و قرار است تا سود خوبی را نصیب هر دو کمپانی کند.

samsung-sign-bgr

حالا گزارش شده که این مدل از نمایشگر AMOLED سامسونگ بهره‌مند است. پیش‌تر مشکلاتی در رابطه با تداخل رنگ‌های این نمایشگر گزارش شده بود اما تیم طراحی نکسوس جدید با صحبت‌هایی که با سامسونگ داشته توانسته این موضوع را نیز حل کند.

این تیم در جلسه پرسش و پاسخ مربوط به محصول جدیدشان در خصوص صفحه نمایش و وضوح آن به خبرنگاران و هواداران این اطمینان را داد که این بار با یکی از بهترین تولیدات سامسونگ و هوآوی مواجه هستند و دیگر خبری از ایرادات جزیی در صفحه نمایش نظیر تداخل رنگ و درست نشان ندادن برخی رنگ‌ها نخواهد بود.

1 در مورد “نکسوس 6P از صفحه نمایش AMOLED سامسونگ استفاده می‌کند!”

  1. انشالا که همین طور که گفتید باشه و مشکل رنگ سفید و قلیظ نشون دادن رنگ ها رو نداشته باشه ولی خب ای پی اس نئو مگه چش بود!!
    رنگ رو طبیعی نشون میداد عمق رنگ سفید و مشکی عالیع عالی بود انگار فرزند امپلد و ای پی اس بود که از هر کدومشون یک چیز خوبی گرفته بود
    انشالا اینم اون طوری باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH