گران‌ترین ساعت هوشمند اندرویدی در راه است!

محصولات پوشیدنی اندروید روز به روز مشهورتر می‌شوند و افراد بیشتری به دنبال خرید یکی از آن‌ها می‌روند. کمپانی Tag Heuer در نظر دارد تا اولین ساعت هوشمند خود را در تاریخ 9 نوامبر 2015 با قیمت نجومی 1800 دلار عرضه کند؛ یعنی چیزی حدود 5 میلیون و هشتصد هزار تومان!

tag-heuer-2-710x468

اولین بار اخبار پیوستن این کمپانی به اکوسیستم محصولات پوشیدنی اندروید در ماه مارس سال جاری زمانی به گوش رسید که این تولید کننده سوییسی رسما اعلام کرد که در نظر دارد تا با همکاری گوگل و اینتل، اولین ساعت هوشمند خود را در نوامبر روانه بازار کند.

روز گذشته مدیر عامل Tag Heuer آقای جان کلود بیور، زمان رسمی معرفی این ساعت جذاب را اعلام کرده و سپس قیمت حدودی آن را برای حضار مشخص نمود. بیور گفت که این ساعت در ماه مارس با قیمت 1400 دلار عرضه می‌شود؛ اما این قیمت هم اکنون 1800 دلار است. هم چنین وی در سخنانش از کمپانی اپل نیز برای کمک در این حوزه تشکر کرد.

آقای بیور در مصاحبه‌ای با CNBC اعلام کرد که از این اتفاق بسیار خوشحال است که توانسته با همکاری اپل، یک ساعت هوشمند فوق العاده لوکس را با برچسب قیمتی 1500 دلار به بالا عرضه کند!

با اینکه زمان عرضه و قیمت این ساعت مشخص شده است، اما اطلاعات فنی و ویژگی‌های این محصول لوکس هنوز به طور دقیق معلوم نیست. بیور که رییس کمپانی‌های Tag Heure و Hublot است، پیش از این اعلام کرده بود که باتری به کار رفته شده بر روی این محصول حدود 40 ساعت دوام دارد. همچنین وی اعلام داشت که اینتل برای اولین بار پردازنده‌ای خاص را برای یکی از محصولات پوشیدنی اندروید تولید کرده است. در مورد ظاهر این ساعت نیز هنوز اطلاعاتی دقیق به جز یک تصویر از مدل سیاه موسوم به Carrera آن منتشر نشده است.

با اینکه قیمت ساعت‌های تولید شده این کمپانی از 125 دلار آغاز می‌شوند، اما این شرایط هنوز برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی مهیا نگردیده است. هم اکنون ابتکار عمل و تنوع بیشتر در اختیار اسمارت فون‌های اندرویدی بوده و آن‌ها هستند که در مدل‌های مختلفی از ارزان قیمت تا پرچم‌دار، هواداران را در انتخابشان آزاد گذاشته‌اند. ساعت‌های هوشمند تولید شده تاکنون، اگرچه خاص و زیبا هستند، اما هنوز تنوع زیادی نداشته و دست خریداران برای تهیه مدل‌های مختلف بسته است.

حال نظر شما در این مورد چیست؟ آیا مایل به خرید یک ساعت هوشمند اندروید با قیمتی نزدیک به 6 میلیون تومان هستید؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH