تبلت دل XPS 12 با نمایشگر 4K معرفی شد

شاید بتوان کمپانی دل (Dell) را بیشتر با کامپیوتر‌های قدیمی شناخت اما این کمپانی نیز در تلاش است تا گام‌های بلندتری بردارد و نمونه این قدم‌ها تبلتی است که اخیرا با نام (XPS 12 (9250 معرفی کرده است. این محصول که برای رقابت یا سرفیس مایکروسافت می‌تواند یک گزینه عالی باشد، از یک صفحه نمایش 4K اولترا اچ‌دی بهره می‌برد.

The-Dell-XPS-12-9250-tablet-(4)

در حال حاضر اغلب تبلت‌ها از نمایشگر‌هایی با وضوح فول اچ‌دی استفاده می‌کنند اما در این بین دل نیز سعی کرده تا در مسیر متفاوتی حرکت کند و محصولی با نمایشگر 4K را عرضه نماید. البته این تبلت بنابر گفته WinFuture یک نسخه با صفحه نمایش فول اچ‌دی نیز خواهد داشت.

The-Dell-XPS-12-9250-tablet-(3)

تبلت جدید دل می‌تواند با قلم این کمپانی کار کند و پردازش‌های دستگاه نیز توسط اینتل Core M Skylake صورت می‌گیرد. برای اتصالات نیز XPS 12 قادر است از بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی کرده و از سایر قابلیت‌های ارتباطی آن می‌توان به 4G LTE و دو پورت Thunderbolt 3-ready USB Type-C اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های این محصول نیز استفاده از حافظه داخلی M.2 SATA SSD در آن است. البته این محصول از یک کارت خوان نیز بهره می‌برد که می‌توانید کارت‌های حافظه را در تبلت خود اجرا کنید. در بخش پشتی این تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی و در بخش جلویی آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

The-Dell-XPS-12-9250-tablet-(5)

بدنه دل XPS 12 از آلیاژ منیزیم ساخته شده و وزنی در حدود 790 گرم دارد. با افزودن یک کیبورد که به عنوان کاور نیز عمل می‌کند، این تبلت ظاهری شبیه به لپ‌تاپ به خود می‌گیرد و البته گفتنی است که کیبورد مناسب با آن نیز ضخامتی تنها در حدود 1.3 میلی‌متر دارد.

The-Dell-XPS-12-9250-tablet-(1) The-Dell-XPS-12-9250-tablet-(2)

تبلت جدید دل از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کند و به همین دلیل هرچه بیشتر توان رقابت با سرفیس کمپانی مایکروسافت را دارد. البته شایعات نیز حاکی از آن هستند که مایکروسافت تصمیم دارد در طول روز‌های آینده نسخه جدیدی از تبلت‌های خود را معرفی کند.

The-Dell-XPS-12-9250-tablet

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH