قیمت و زمان عرضه ال‌جی V10 مشخص شد

ال‌جی V10 دیروز معرفی شد و امروز نیز قیمت و تاریخ عرضه‌ آن مشخص گردید! طبق اعلام منابع نزدیک به کمپانی ال‌جی، این محصول از هفته‌ بعد در کره با قیمت مناسب در دسترس خواهد بود.LG-V10-is-introduced-600x373

V10، در 8 اکتبر (16 مهر) با قیمت 680 دلار در کره‌جنوبی عرضه خواهد شد. در همان بازه‌ زمانی، در اغلب کشورها نیز پیش‌فروش این محصول آغاز می‌شود؛ با این تفاوت که قیمتش چیزی در حدود 600 دلار خواهد بود. (از آن‌جا که قیمت محصولات ال‌جی در کره‌جنوبی بیشتر از سایر کشورها است، می‌شود این موضوع را حدس زد) شاید قیمت نهایی، کمی بیشتر باشد اما باز هم برای چنین محصولی، قابل قبول است.

این اسمارت فون که به اندروید 6 به‌روز خواهد شد، به نمایشگر 5.7 اینچی Quad HD و یک نمایشگر ثانویه 2.1 اینچی که به عنوان میان‌بر اپلیکیشن‌ها عمل می‌کند، مجهز شده است. کاربر می‌تواند روی این نمایشگر، وضعیت آب و هوا، اعلانیه‌ها،  تاریخ و میزان شارژ باتری را نیز مشاهده کند.

در بدنه‌ 192 گرمی دستگاه، شاهد ابعاد 159.6 در 79.3 در 8.6 میلی‌متری و یک باتری 3000 میلی‌آمپری خواهیم بود. بخش جلویی این دستگاه نیز دو دوربین را دارد که هر دو 5 مگاپیکسلی هستند و در عقب نیز شاهد سنسوری 16 مگاپیکسلی خواهیم بود.

این محصول نوآورانه، علاوه بر طراحی زیبا، از دوربین‌ها و مشخصات سخت‌افزاری خوبی بهره می‌برد و تمام این‌ها در کنار قیمت مناسب می‌تواند برگ برنده‌ای برای ال‌جی باشد که به رقابت کمپانی‌های بزرگ دنیای اسمارت‌فون‌ها برگردد!

1 در مورد “قیمت و زمان عرضه ال‌جی V10 مشخص شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH