رندر‌های رسمی لومیا 550 را ببینید

در طول ماه‌های گذشته شایعات بسیار زیادی در خصوص پرچم‌داران آینده کمپانی مایکروسافت با نام‌های لومیا 950 و لومیا 950XL منتشر شده است که هر دو محصولاتی بالارده هستند و از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده خواهند کرد. البته گفته می‌شود که این کمپانی تصمیم دارد یک محصول پایین‌رده با ویندوز 10 را نیز به نام لومیا 550 عرضه کند. اما در کنار تمام شایعات امروز رندر‌های رسمی لومیا 550 به بیرون درز کرده‌اند که شاهد برخی از مشخصات آن نیز هستیم.

Microsoft-Lumia-550-Render

گفته می‌شود که لومیا 550 یک صفحه نمایش 5 اینچی HD خواهد داشت که گوریلا گلس 3 از آن محافظت می‌کند و پردازش‌های آن نیز توسط اسنپدراگون 210 انجام خواهد شد که چهار هسته‌ای است و هر هسته نیز فرکانس 1 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. در بخش پشتی این دستگاه یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است که از قابلیت فوکوس خودکار به همراه فلاش LED و Geotagging+ بهره می‌برد. دوربین جلویی این دستگاه نیز 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

از لحاظ ذخیره سازی نیز لومیا 550 هشت گیگابایت حافظه داخلی دارد که امکان افزایش آن از طریق microSD تا 128 گیگابایت وجود دارد. 1 گیگابایت حافظه رم نیز پردازنده این دستگاه را یاری می‌کند. این محصول در دو نسخه تک سیمکارته و دو سیمکارته عرضه خواهد شد که یک باتری 1905 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آن را خواهد کرد. انتظار می‌رود که لومیا 550 قیمتی در حدود 120 دلار داشته باشد.

1 در مورد “رندر‌های رسمی لومیا 550 را ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH