تولید پردازنده جدید سامسونگ و بنچمارک چشمگیر آن!

چیست‌هایی که هم اکنون توسط سامسونگ تولید می‌شوند و نام اگزینوس را بر روی خود می‌بینند، چند وقتی است که بر روی اسمارت فون‌های تولیدی آن‌ها استفاده شده و البته در تست‌های مختلف توانسته‌اند به نتایج خوبی برسند؛ اما سامسونگ در این حوزه قانع نبوده و به دنبال تولید SoCهایی جدیدی با نام Mongoose است و به نظر می‌رسد که این بار نیز محصول خوبی وارد بازار خواهد شد.

تازه‌ترین بنچمارک‌های ثبت شده نشان می‌دهد که این چیپست جدید توانسته است امتیازهای خوبی را هم در حالت تک هسته‌ای و هم چند هسته‌ای ثبت کند. بر اساس امتیازهای ثبت شده، Monogoose توانسته است جمع امتیازهای خود در حالت تک هسته‌ای را به 2294 برساند و در حالت چند هسته‌ای نیز امتیاز 6908 را دریافت کند. جالب است بدانید که امتیازهای اگزینوس 7420 به عنوان یکی از قدرتمندترین چیپست‌های فعلی سامسونگ، در حالت تک هسته‌ای 1486 بوده و در حالت چند هسته‌ای 4970 است. از این پردازنده در آخرین پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی S6 استفاده شده است.

اگر بخواهیم بر اساس نتایج صحبت کنیم، این تفاوت‌های معنادار اعداد نشان می‌دهد که monogoose می‌تواند خیلی بهتر از پیشرفته‌ترین اگزینوس موجود عمل کند. Monogoose نام حیوانی از دسته گربه‌سانان است که شباهت زیادی به راسوها نیز دارد.

maxresdefault

نام فارسی این حیوانات، خَدَنگ است! از این حیوانات برای مبارزه با مارها و موش‌ها استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد که سامسونگ از انتخاب نام این حیوان قرار است استفاده‌های خوبی کند. البته خبرها حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار بر روی اگزینوس 8890 است تا آن را به عنوان قلب تپنده گلکسی S7 بکار گیرد.

هنوز معلوم نیست که اگزینوس 8890 همان پردازنده اگزینوس M1 است یا خیر! به هر حال کمی صبر همه چیز را مشخص خواهد کرد.

2 در مورد “تولید پردازنده جدید سامسونگ و بنچمارک چشمگیر آن!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH