اطلاعاتی تازه در رابطه با موتورولا Droid Turbo 2

دستگاه جدید موتورولا با نام XT1585 توسط آژانس GCF تایید شد. این موضوع می‌تواند معرفی هرچه سریع‌تر DROID Turbo 2 توسط این کمپانی خوش نام را سبب شود. در ماه ژوئن، این نام اختصاصی برای محصولی با نام موتورولا Kinzie به کار برده شده بود که در نرم افزار GFXBench رؤیت شد.

gv

اما Kinzie اسمارت فونی 5.5 اینچی با وضوح 1440 در 2560 پیکسل است. اسنپدراگون 810 به عنوان قلب تپنده آن فعالیت خواهد کرد. چیپستی 8 هسته‌ای با فرکانس 1.9 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم نشان از سخت افزار قدرتمند آن دارد. همچنین این دستگاه از دو دوربین 20 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلو بهره خواهد برد.

اما پس از مدتی مشخص شد DRIOD2 نسخه دیگری از Moto X Force است که توسط اپراتور Verizon عرضه خواهد شد. نمایشگری 5.4 اینچی با وضوح 1440 در 2560 پیکسل از مهم‌ترین مشخصات این اسمارت فون است. دروید توربو 2 از پردازنده اسنپدراگون 810 همراه 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود.

دوربین اصلی آن 21 مگاپیکسلی است که آن را هم‌ردیف با Kinzie قرار می‌دهد. یک باتری 3760 میلی‌آمپری نیز بر روی آن وجود دارد که از نسخه پیشین با ظرفیت 3900 میلی‌آمپری کمی ضعیف‌تر است.

بنابراین به نظر می‌رسد که اسمارت فون XT1585 همان موتورولا دروید توربو 2 باشد. محصولی که پیش از این گفته شده بود در ماه اکتبر معرفی خواهد شد. حال با تأییدیه نهایی GFC عرضه این اسمارت فون در ماه جاری بسیار محتمل است. لازم به ذکر است ورایزون همزمان با رونمایی از دروید توربو 2 از اسمارت دیگر موتورولا با نام Droid MAXX2 نیز رونمایی خواهد کرد. محصولی که از وب‌سایت گوگل نسخه دیگر موتورولا موتو ایکس پلی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH