رایانه جدید و تبدیل‌پذیر Vaio Z Canvas معرفی شد

همان گونه که پیش‌تر وعده داده شده بود، Vaio (بخش لپتاپ سابق سونی) مجددا با PC‌های جدید خود به بازار ایالات متحده باز خواهد گشت. برای شروع، فعلا تنها یک مدل 12.3 اینچی با نام Z-Canvas در این کشور عرضه خواهد شد. این PC ویندوزی تبدیل‌پذیر، هنگام ارایه به کاربران، به صورت پیش‌ فرض دارای ویندوز 10 خواهد بود. یک قلم استایلوس باکیفیت و حساس با سطح حساسیت 1024 نیز همراه این گجت خواهد بود. این رایانه از صفحه نمایش فوق‌العاده شارپ و باکیفیت +WQXGA بهره خواهد برد. دستپخت جدید وایو، با این صفحه نمایش، به طراحان و عکاسان حرفه‌ای چشمک می‌زند و قصد دارد نظر افرادی که مدت‌ها منتظر عرضه آی‌پد پرو اپل بوده‌اند را عوض کرده و آن‌ها را به سوی خود بکشاند. Z Canavas یک صفحه کلید بی‌سیم نیز به همراه خود خواهد داشت. تصویری از این محصول را در زیر ملاحظه می‌کنید:
vaiozاین رایانه همین حالا در سایت‌های خرده‌فروشی مایکروسافت و وایو آماده فروش است. قیمت آن نیز از 2199 دلار برای مدل دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه SSD شروع می‎‌شود. افرادی که قصد استفاده‌ زیاد و سنگین از دستگاه خود دارند، می‌توانند مدلی با 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه SSD سفارش دهند.

2 در مورد “رایانه جدید و تبدیل‌پذیر Vaio Z Canvas معرفی شد”

  1. کاملا مطمئن بودم دستگاههای شبیه به سورفیس زیاد میشن! یه چیزی بین تبلت و لپتاپ!
    داشتن امکانات ویندوزری و سرعت نسبتا بالا در کنار وزن کم که از تبلت ها به ارث بردن!

    البته الان مایکروسافت و سورفیس به یک بلوغی رسیدن تو این زمینه و بقیه شرکت ها خیلی باید تلاش کنن تا به سورفیس پرو 4 برسن! همونطور که میدونید محصول جدید مایکروسافت از 900 دلار استارت میخوره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH