اگر Priv موفق نباشد، این محصول آخرین اسمارت فون تاریخ بلک‌بری خواهد بود!

در مراسمی که صبح امروز برگزار شد، مدیرعامل کمپانی بلک‌بری، آقای جان چن، اطلاعات جالبی در مورد آینده این کمپانی برای خبرنگاران مطرح کرد. چن گفت که هدف نهایی بلک‌بری، تولید و فروش حدود 5 میلیون اسمارت فون در هر سال است، این هدف به شما اجازه می‌دهد تا سودآوری مناسبی را برای ادامه فعالیت داشته باشید. بدیهی است که اسمارت فون بعدی ما، یعنی Priv اولین محصول اندرویدی ما است و قرار است که وظیفه سنگینی را به دوش خود بکشد.

The-BlackBerry-Priv-(2)

بر اساس گزارش درآمدهای اخیر بلک‌بری، این کمپانی در سه ماهه دوم سال مالی خود، تنها موفق به فروش 800 هزار نسخه از محصولاتش شده است؛ این نشان می‌دهد که بلک‌بری، امید زیادی برای موفقیت Priv دارد.

اگر این کمپانی قدیمی به هدف خود دست پیدا نکند، ممکن است اتفاق غیر قابل تصوری رخ دهد و آن‌هم خروج بلک‌بری از بازار اسمارت فون‌هاست! به بیان دیگر، اگر Priv، در فروش خود ناموفق عمل کند، این محصول آخرین اسمارت فون تولید شده توسط بلک‌بری خواهد بود؛ اما اگر این اسمارت فون، با فروش خوبی روبه‌رو شود، آنگاه بلک‌بری تمام توان و تمرکز خود همراه با قابلیت‌های قدرتمند امنتی‌اش را بر روی تولید اسمارت فون‌هایی با سیستم عامل‌های دیگر نظیر iOS و حتی نسخه‌های جدید اندروید خواهد گذاشت.

The-BlackBerry-Priv-(4)

اما بلک‌بری Priv چه ویژگی‌هایی دارد. این اسمارت فون که برای اولین بار با سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود، قرار است تا از اکو سیستم بی‌نظیر و امنیتی بلک‌بری نیز برخوردار باشد. همچنین آقای چن عنوان داشت که در قابلیت‌های امنیتی این گوشی، سعی دارد تا از سیستم و ویژگی Knox کمپانی سامسونگ نیز بهره گیرد. مدیرعامل بلک‌بری معتقد است که این اسمارت فون با توجه به قدرت باتری، آنتن‌دهی فوق‌العاده و وجود یک کیبورد فیزیکی جهت تایپ پیام، می‌تواند یکی از بهترین اسمارت فون‌های بازار باشد.

The-BlackBerry-Priv-(3)

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH