سونی و معرفی ریموت کنترل برای پلی استیشن ۴

اگر یک کنسول PS4 خریده‌اید و دوست دارید تا آن را بهتر کنترل کرده، در رابط کاربری‌اش بچرخید، از نرم‌افزارها استفاده بهتر کنید، بلوری پخش کرده و فیلم ببینید اما از دسته‌های کنسول استفاده نکنید، شاید از شنیدن این خبر خوشحال شوید که سونی به زودی ریموت کنترل جامع برای این کنسول جذاب ارایه خواهد داد.

اما این ریموت چه کار می‌کند؟ در واقع همه کارهایی که در بالا اشاره کردیم را به راحتی انجام می‌دهد. البته با توجه به نام Universal که بر رویش گذاشته شده است، قادر خواهد بود که سه دستگاه را به طور همزمان کنترل کند؛ مثلا تلویزیون، ست آپ باکس و بلوری شما! بنابراین اگر از وجود چندین کنترل در خانه شاکی هستید و هر روز یکی از آن‌ها را گم می‌کنید، این کنترل جامع و کامل می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

sony-universal-media-remote-640x448

علاوه بر این، بر اساس اعلام سونی، ریموت کنترل جدید آن‌ها با برخی از نرم افزارها نیز هم‌خوانی دارد و می‌تواند بدون مشکل آن‌ها را اجرا نماید. این نرم افزارها شامل، پلیر بلوری، Crunchyroll ،FUNinmation ،HBO GO ،Media Player ،NBA GAME Time ،Netflix ،NFL Sunday Ticket ،Play Sation Video ،Play Station Vue ،Twitch و نهایتا Youtube می‌شود!

این ریموت کنترل با نام کامل The Universal Media Remote در تاریخ 27 اکتبر رونمایی شده و قیمت آن 30 دلار است. برای آن‌هایی که خریدن این محصول خیلی مهم است، هم اکنون می‌توانند به صورت آنلاین آن را از وب‌سایت‌های آمازون، BestBuy ،GameStop و… پیش‌خرید کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH