احتمال عرضه سامسونگ گلکسی S7 در دو نسخه متفاوت!

سال گذشته، اسمارت فون‌های خمیده سامسونگ همگی از خط تولید گلکسی S6 بودند. اسمارت فون 5.1 اینچی گلکسی S6 Edge و سپس دستگاه 5.7 اینچی گلکسی S6 Edge Plus این تولیدات را شامل می‌شدند. البته پیش از آن، صفحه نمایش‌های خمیده جزئی از سری Note محسوب می‌شدند! Galaxy Note Edge را حتما به خاطر دارید.

به گزارش یک منبع ویتنامی سامسونگ برای سال آینده و پرچم‌داران جدید برنامه مشابهی دارد.

بر اساس این گزارش منتشر شده، سال آینده اسمارت فون خاص سامسونگ فقط از یک سمت خمیده خواهد بود و البته آن اسمارت فون از خط تولید گلکسی S7 خارج خواهد شد. سامسونگ امسال با تغییر خط تولید سری گلکسی و بهره گیری از صفحه نمایشی منحنی، یکی از بزرگ‌ترین ریسک‌ها و تغییرات عمده این سری محبوب را برای خود رقم زد.

Exciting-Galaxy-S6-Edge-Cases-720x436

حال اخبار واصله حاکی از آن است که گلکسی S7 نیز در دو نسخه وارد بازارهای جهانی خواهد شد. یکی با نمایشگر 5.2 اینچی و دیگری فبلتی 5.8 اینچی! به احتمال بسیار زیاد، گزینه دوم با نسل جدید صفحات خمیده سامسونگ عرضه خواهد شد.

اگر این اخبار درست باشد، پس سامسونگ قصد دارد تا محصول کوچک‌تر خود را به طور عادی عرضه کرده و فبلت بزرگ‌ترش را به صفحه نمایشگر منحنی مجهز سازد. حال سوال دیگر اینجاست که آیا سامسونگ این محصول را با نام گلکسی S7 Edge عرضه می‌کند یا با نام گلکسی S7 Edge Plus؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH