ایسر از محصولات جدیدی مجهز به ویندوز 10 رونمایی کرد!

acer-aspire-z3-700-aio-2015-10-12-01

در حالی‌که بازار رایانه‌های شخصی با افت فروش مواجه شده است و مایکروسافت سعی دارد به‌تنهایی با عرضه محصولات قدرت‌مند با سیستم‌عامل ویندوز 10 (نظیر محصول تبدیل‌شونده قدرت‌مند Surface Book) این بازار را سرپا نگه‌دارد، سازندگان شخص‌ثالث نیز باید برای حفط فروش و سودهی خود، کاری انجام دهند. شاید به‌همین خاطر است که ایسر تصمیم گرفت تا در all-in-one یا به‌اختصار AIO جدید خود از یک باتری استفاده نماید. این محصول 17.3 اینچی با نام Aspire Z3-700 سعی دارد تا نبوغ و خلاقیت ایسر را به‌رخ رقبای ویندوزی خود بکشاند.

Aspire Z3-700 تنها در حدود 2 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن نیز به 15.6 میلی‌متر می‌رسد. ایسر مدعی است که پایه‌های نگه‌دارنده این AIO به‌همراه یک نمایشگر 1080p با پشتیبانی از 10 لمس هم‌زمان و قلم اختصاص‌یافته، باعث خواهد شد تا برای استفاده به‌عنوان یک رایانه‌رومیزی خانگی مناسب باشد. به‌علاوه، در این AIO از یک باتری داخلی استفاده شده است که نهایتا تا 5 ساعت می‌تواند آن‌را روشن نگه‌دارد.

ششمین نسل از سری پردازنده‌های Pentium یا Celeron اینتل که آن‌را با نام Skylake می‌شناسیم به‌همراه یک SSD یا HDD و رم 8 گیگابایتی LDDR 3 در بهترین مدل، این AIO را قدرت می‌دهند. لازم به‌ذکر است که ایسر Aspire Z3-700 در اواخر سال‌جاری میلادی در اروپا با قیمت پایه 599 یورو (680 دلار) عرضه خواهد شد.

acer-aspire-r14-2015-10-12-01

دستگاه دیگری که از سوی ایسر معرفی شد، یک نوت‌بوک جدید کانورتیبل با نام Aspire R14 است که بسیار به سری Yoga لنوو شباهت دارد. البته طراحی خاص لبه‌های آن، باعث تمایز Aspire R14 نسبت به‌رقبای خود شده است. به‌علاوه، این مدل تا 360 درجه، قابلیت چرخش دارد. این میزان چرخش، چهار حالت مختلف را برای استفاده از Aspire Z3-700 در اختیار شما قرار می‌دهد. مشخصات‌فنی نظیر ششمین نسل از سری پردازنده‌های Skylake اینتل به‌همراه SSD یا HDD و یک رم 8 گیگابایتی در بهترین مدل، بخش دیگری از مشخصات Aspire R14 را تشکیل می‌دهند. این کانورتیبل، با یک نمایشگر 14 اینچی که وضوح آن هنوز مشخص نشده است در پایان ماه میلادی در آمریکا با قیمت پایه 699 دلار در دسترس علاقه‌‌مندان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH