تصاویر و اطلاعات جدیدی از گلکسی Grand On توسط TENNA منتشر شد

در طول هفته‌های گذشته شایعات کمپانی سامسونگ اغلب در گلکسی Grand On خلاصه می‌شدند و بر اساس منابع مختلف، گفته می‌شد که این محصول مشخصات مناسبی خواهد داشت. اما امروز رسما TENAA دست به کار شد و اطلاعات و تصاویر جدیدی را در خصوص این محصول منتشر کرد.

grand-on-tenaa-1

بر اساس تاییدیه TENAA، گلکسی Grand On شماره مدل SM-G550 را دارد و از لحاظ ظاهری نیز کمی کوچک‌تر از گلکسی J2 به نظر می‌رسد و قاب پلاستیکی پشت دستگاه نیز یک نوع طرح دارد و البته بسیار شبیه به گوشی‌های سال گذشته سامسونگ است که در این خصوص گلکسی Grand On نمی‌تواند برای کاربران چندان جذاب باشد. اما هرچه باشد این یک اسمارت فون پایین‌رده است و بدون شک برخی کمبود‌ها را نیز در آن شاهد خواهیم بود.

grand-on-tenaa-2

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این محصول یک نمایشگر 5.1 اینچی خواهد داشت که وضوح 720p را ارایه می‌دهد و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده دو هسته‌ای اگزینوس 3475 که هر هسته فرکانس 1.3 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد انجام خواهد شد. سامسونگ بر روی این اسمارت فون 1 گیگابایت حافظه رم قرار داده است. دوربین پشتی محصول جدید سامسونگ 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی دستگاه 5 مگاپیکسلی خواهد بود. از سایر مشخصات گلکسی Grand On می‌توان به پشتیبانی از شبکه LTE، نسخه 5.1.1 از اندروید (لالی‌پاپ) و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. ابعاد این دستگاه نیز بر اساس گفته TENNA حدود 142 در 71.9 در 8.5 میلی‌متر خواهد بود و وزنی 140 گرمی خواهد داشت.

grand-on-tenaa-3

البته چندی پیش بود که گلکسی Grand On تاییدیه FCC را نیز دریافت کرد و اکنون با تاییدیه TENNA نیز می‌توان پی برد که زمان زیادی تا معرفی این اسمارت فون باقی نمانده است. نظر شما در خصوص این دستگاه چیست؟

grand-on-tenaa-4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH