پرچم‌دار جدید Oppo در راه بازار: باتری قویی‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر!

کمپانی چینی اوپو به سختی در حال کار بر روی محصولات خود است و سعی می‌کند تا از موقعیت خوبش در بازار چین استفاده کند. محصولات تولید شده این کمپانی نشان می‌دهد که اوپو به خوبی در حال پیشرفت با فناوری است!

محصولاتی چون Oppo R7، R7 Plus و R7 lite همگی محصولاتی خوب بوده و جز بهترین انتخاب‌های کاربران هستند، اما تمامی این اعضای خانواده، منتظر یک عضو جدید هستند که تاریخ 18 اکتبر به آنها اضافه خواهد شد.

oppo-r7s-flyer-300x301

این تولید کننده بزرگ، شنبه آینده و در نمایشگاه جیتکس (نمایشگاه فناوری اطلاعات حاشیه خلیج فارس) از این محصول جدید رونمایی خواهد کرد. اخبار واصله حاکی از آن است که R7s شرایط بهتری نسبت به محصول پیشین داشته و از یک نمایشگر بزرگ‌تر و حافظه داخلی دو برابر بیشتر بهره می‌برد. این قابلیت‌ها در کنار یک بدنه تمام فلزی و دوربینی قدرتمند حکایت از یک اسمارت فون فوق العاده دارد.

هنوز اطلاعت بیشتری از این محصول منتشر نشده است، اما شایعات پیش از این نشان می‌دهد که این اسمارت فون با صفحه نمایشی 5.5 اینچی همراه با وضوح Full HD عرضه شده و پردازنده آن اسنپدراگون 615 خواهد بود. همچنین این محصول از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره می‌برد.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در جلو به همراه یک باتری غول پیکر 4100 میلی آمپری نشان از یک فبلت قدرتمند دارد. به توجه به این مشخصات به نظر می‌رسد که با یک اسمارت فون پرچم‌دار طرف هستیم! تا معرفی این دستگاه تنها چند روز فاصله داریم.

باید دید که آیا اوپو به زودی وارد بازارهای جهانی نیز خواهد شد یا به همین بازار چین رضایت خواهد داد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH