سامسونگ گلکسی S7 از فناوری نظیر 3D Touch آی‌فون‌های جدید استفاده خواهد کرد!

3d touch layers- itresan

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، یکی از انقلابی‌ترین ویژگی‌هایی که آی‌فون  6s و آی‌فون 6s Plus از آن بهره می‌برند، فناوری 3D Touch یا همان لمس سه‌بعدی است. برای مجهزساختن آی‌فون‌های جدید به‌چنین قابلیتی، اپل از یک صفحه‌نمایش حساس به‌ لمس در کنار یک نرم‌افزار استفاده کرده که می‌تواند میزان فشار وارد شده از سوی کاربر به‌نمایشگر را تشخیص دهد. از این‌رو، قابلیت‌های بسیاری به آی‌فون‌های جدید اپل افزوده شده که 3D Touch را در گوشی‌های هوشمند کاربردی‌تر کرده است.

زمانی که شما فشاری را به نمایشگر وارد می‌کنید، دستگاه میزان این فشار را اندازه می‌گیرد و اگر میزان آن از حد معینی بیشتر باشد، دسترسی‌های مختلفی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. برای مثال، زمانی‌که برروی آیکون برنامه “Music” کمی فشار وارد می‌شود، گزینه‌هایی نظیر تصویر زیر به‌نمایش در می‌آید. برای آشنایی بیشتر با فناوری 3D Touch، این مقاله را بخوانید.21

فناوری 3D Touch باعث یکه‌تازی آی‌فون‌های جدید شده است، اگرچه به‌نظر می‌رسد حداقل یکی از رقبا به‌استفاده از چنین نوآوری در گوشی‌های پرچم‌دار آینده فکر می‌کند. بله درست حدس زدید؛ سامسونگ، امیدوار است بتواند چنین قابلیتی را در پرچم‌داران آینده خود به‌خدمت بگیرد.

برطبق شایعه‌ای جدید از چین، سامسونگ یکی از شرکای اصلی Synaptics برای فناوری ClearForce است. فناوری که باعث می‌شود قابلیتی مشابه با 3D Touch آی‌فون‌های جدید به گوشی‌های هوشمند غیر اپلی عرضه شود. بدیهی است همکاری بین سامسونگ و Synaptics باعث می‌شود ClearForce در گلکسی S7 که سال آینده میلادی عرضه خواهد شد، به‌کارگرفته شود.

البته تنها مجهز ساختن پرچم‌دار آینده سامسونگ به‌یک نمایشگر حساس‌به‌لمس کافی نیست و این شرکت باید برروی جنبه نرم‌افزاری این قابلیت کار نماید. با این‌حال باید منتظر روزهای آتی برای انتشار اطلاعات بیشتری درباره این قابلیت بمانیم.

6 در مورد “سامسونگ گلکسی S7 از فناوری نظیر 3D Touch آی‌فون‌های جدید استفاده خواهد کرد!”

  1. کلا گوشی هم شده مثل دنیای مد لباس جی3 کواد اچ دی همه شرو کردن به زدن در جی فلکس صفحه خمیده بود سامسونگ هم خمیده زد.هواوی فرس تاچ زد اپل سامسونگ هم شروع کردن.سونی 4کا زد حالا همه 4کا میزنند کلا هر کمپانی گوشی چزی به وجود میاره همه تقلید میکنند.

  2. خب اینکه کاملا معلوم بود،شد اپل یه چیزی بیاره دو ماه بعدش سامسونگ نده بیرون؟!خداییش سامسونگ بزرگترین و قوی ترین و پرشکوه ترین شرکت جهان در زمینه ی تقلب محسوب میشه!

    1. اگه پیشبرد سخت افزار نقص پتنت محصوب میشد الان اصلا سامسونگ و هیچ شرکتی نمیتونست تو امریکا بفروشه جز یکی دو تا
      خب حق داره که یک تکنولوژی رو به گوشی هاش بیاره
      ولی نو اوری قدم بعدی محمیه که بعد از طراهی سامسونگ باید برداره محصولاتش نو اوری میخوان

  3. دددددددددددررررررررررروووووووووووووودددددددددددددد بببببببببببببببببببررررررررررررررررر سسسسسسسسسسسسسسساااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممسسسسسسسسسسسسوووووووووووووننننننننننننننگگگگگگگگگگگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH