فیس‌بوک قصد دارد یک مرکز ویدیوی اختصاصی همانند یوتیوب برای خود ایجاد کند

فیس‌بوک، بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان، در چند وقت اخیر به ویدیوها توجه بیشتری کرده و به آن‌ها روی خوش نشان داده است. این غول بزرگ فناوری، حالا دارد تلاش‌هایی انجام می‌دهد تا مطمئن شود که کاربرانش، از راه‌های بیشتر و متنوع‌تری می‌توانند ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانشان و پیج‌هایی که دنبال می‌کنند را ببینند. قسمت جالب این پروژه آزمایشی، یک تب ویدیوی اختصاصی است که تمام ویدیوهایی که توسط دوستان و پیج‌های مورد علاقه فرد به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند، در آن نمایش داده می‌شود! این ویژگی، فیس‌بوک را در حالتی بین اینستاگرام و یوتیوب قرار می‌دهد.
فیس‌بوک، این ویژگی جدید را بر روی گروه کوچکی از کاربران آزمایش می‌کند تا پاسخ آن‌ها را ببیند و مشکلات احتمالی این پروژه را با استفاده از بازخوردهای آنان برطرف کند. حالا دیدن ویدیوها برای شما بسیار راحت‌تر از گذشته خواهد بود، چرا که دیگر مجبور نیستید برای دیدن ویدیوهای جدید، بین انبوهی از پست‌ها از جمله جملات عاشقانه یکی از دوستانتان که تازه شکست عشقی خورده و عکس‌های بچگانه یکی دیگر در شهربازی، دنبال ویدیو بگردید!
Suggested+videosعلاوه بر بخشی که گفته شد، فیس‌بوک قصد دارد ویژگی جدید دیگری را نیز برای ویدیوهای خود ایجاد کند که “ویدیوهای پیشنهادی” نام دارد. این قسمت، برای سطح‌بندی و دسته‌بندی ویدیوها به فیس‌بوک اضافه شده است و تقریبا همانند یکی از ویژگی‌های یوتیوب است. به هر حال فکر می‌کنم چیز به درد بخوری باشد و ممکن است بسته به نوع ویدیوهای مورد علاقه شما، برایتان جالب و جذاب باشد!
آخرین ویژگی جدیدی که فیس‌بوک برای نمایش هرچه بهتر ویدیوهای خود در نظر گرفته است، به ذخیره فیلم‌های مورد علاقه شما باز می‌گردد. این ویژگی زمانی به کارتان می‌آید که یک ویدیو نظر شما را به خود جلب کند، اما زمان کافی برای تماشای آن نداشته‌ باشید. با آپدیت جدید فیس‌بوک، می‌توانید ویدیوهای مورد علاقه خود را علامت‌ گذاری کرده و بعدا هنگامی که وقت کافی داشتید، به تماشای آن‌ها بنشینید. با این ویژگی، دیگر ویدیویی را از دست نخواهید داد!
این تست‌ها در حال آماده شدن برای اجرا بر روی آی‌فون هستند و به زودی در چند ماه آینده برای اندروید نیز در دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH