وان‌پلاس تیزری از گوشی قدرتمند خود منتشر کرد؛ آیا این همان وان‌پلاس ایکس است؟

oneplus-x-1

اوایل این ماه خبری از کمپانی تازه‌کار وان‌پلاس منتشر شد که کار بر روی نسخه‌ای جدید از سری وان‌پلاس به‌نام وان‌پلاس ایکس را تایید می‌کرد، هرچند که برخلاف شایعات این تلفن‌همراه در 12اکتبر رونمایی نشد اما به‌تازگی تیزری منتشر شده که مراسم معارفه این تلفن‌همراه را نزدیک اعلام می‌کند. در این تیزر از این گوشی به‌عنوان زیبای قدرتمند یاد شده‌ است.

one plus facebook

وان پلاس در توییتر و فیس‌بوک پستی را منتشر کرد که در آن بیان شد “زیبای قدرتمند در راه است…”، دیروز نیز تصاویری منتشر شد که چند تلفن‌همراه خوش‌ساخت و نسبتا زیبا را از وان‌پلاس به‌نمایش گذاشت، هرچند طراحی این تلفن‌همراه چندان چنگی به‌دل نمی‌زند، اما بیایید دل وان‌پلاس را نشکنیم و آن‌را با همین لقب زیبا بنامیم.

oneplus-x-2 oneplus-x-3

oneplus-x-4

انتظار می‌رود وان‌پلاس X دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 1920در1080 پیکسل بوده و شاهد یک تلفن‌همراه با ضخامت کم باشیم. این تلفن‌همراه از LTE پشتیبانی می‌کند و از سایر مشخصات آن می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 801 یا MediaTek MT6795 (هرچند احتمال می‌رود شاهد دونسخه با دو پردازنده متفاوت باشیم) اشاره کرد. دوربین 13مگاپیکسلی اصلی و 8مگاپیکسلی سلفی، 3گیگابایت رم و یک باتری با ظرفیت 2450میلی‌آمپر‌ ساعت از دیگر مشخصات آن است.

البته هنوز مشخص نیست این اطلاعات مربوط به کدام مدل باشد و یا در مراسم معارفه بعدی شاهد چه محصولی باشیم، بنابراین بهتر است منتظر بمانیم تا اطلاعات تکمیلی توسط این کمپانی منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH