کسب درآمد با پرداخت قبض و خرید شارژ از پین پول!

Netstart-pinpool_02

به طور حتم شما هم تا به حال قبض آب و برق پرداخت کرده‌اید که البته این روزها برخلاف سابق، از طریق اینترنت، تلفن بانک و موبایل‌تان قادر به انجام این کار در اسرع وقت هستید. اما می‌دانستید که از پرداخت قبض و خرید شارژ تلفن همراه، می‌توان درآمد هم داشت؟

با گسترش و تشویق‌ مردم به پرداخت‌های الکترونیک، انواع سامانه‌های پرداخت و خرید شارژ با امکانات مختلف در حال معرفی و فعالیت هستند. این سامانه‌ها علاوه بر کمک کردن به مردم و کاربران در پرداخت و خرید غیرحضوری، خودشان هم جهت کارمزد دریافتی منتفع می‌شوند. معمولا رقابت قیمتی تاثیرگذاری در این روش پرداخت وجود ندارد، سامانه‌های مختلف پرداخت تنها با فراهم کردن سهولت دسترسی و آسان‌تر کردن پرداخت سعی در خلق ارزش برای مشتریان خود دارند، چرا که هیچ سامانه‌ای نمی‌تواند بگوید که مثلا قبض ۱۰ هزارتومان برق شما را ۹هزارتومان دریافت می‌‌کنم! یا کمتر روش پرداختی وجود دارد که بتواند مبلغ شارژ تعیین شده از طرف اپراتورهای تلفن همراه را زیر قیمت عرضه کند، اگر هم باشد موقتی است و دلیل این امر واسط بودن سامانه‌های پرداخت است. تمامی آن‌ها یک واسطه دریافت و پرداخت بین مشتری و شرکت اصلی هستند.

حالا یک سامانه خلاق در ایران با سهیم کردن کاربران در سود دریافتی خود عملا کاری کرده است که هر شخص نه تنها از طریق پرداخت قبض یا خرید شارژ، سود مستقیم مشارکت دریافت کند بلکه از طریق بازاریابی شبکه‌ای هر مشتری قادر خواهد بود از پرداخت‌های دیگران نیز کارمزد دریافت کرده و درآمد داشته باشد.

پین‌پول

پین‌پول نام این سایت جالب است که کاربران را در سود مشارکت در پرداخت قبض یا خرید شارژ تلفن همراه سهیم می‌کند. هر کاربری که در این سایت قبض پرداخت کند یا کارت شارژ بخرد، سود و امتیاز مشارکت دریافت می‌کند. عضویت و استفاده از خدمات پین‌پول رایگان است و کاربران به دو صورت عادی و مستقل می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند. پین‌پول از یک ساختار بازاریابی شبکه‌ای سالم برای کسب درآمد کاربران خود استفاده می‌کند، به این صورت که هر کاربر عادی که یک عضو به این سایت معرفی می‌کند، در زیرگروه درآمد خودش قرارگرفته و درصدی از سود مشارکت پرداختی او به معرفی کننده تعلق می‌گیرد که این روال می‌تواند تا چند سطح ادامه پیدا کند. کاربران مستقل نیز بدون نیاز به زیرمجموعه‌گیری از خرید یا پرداخت خود سود مشارکت دریافت می‌کنند.

شروع کار

برای شروع کار باید در سامانه پین‌پول عضو شوید، این عضویت رایگان و از طریق تایید شماره تلفن همراه انجام می‌گیرد. اگر شماره تلفن همراه دیگری را به عنوان معرف در سامانه قید کنید، بابت خرید‌هایی که انجام می‌‌دهید به او سود تعلق می‌گیرد. هر کاربری که در هنگام ثبت نام به صورت عادی ثبت نام کند، می‌تواند افرادی را به عنوان زیر مجموعه به پین پول معرفی کرده و بابت خرید آن‌ها پورسانت دریافت نماید. کاربران مستقل بابت خرید دیگران کارمزد دریافت نخواهند کرد بلکه بابت خرید خودشان مستقما به آن‌ها سود پرداخت می‌گردد که این روش بیشتر برای برای فروشندگان کارت شارژ مانند فروشگاه‌ها، کافی‌نت‌ها، دفاتر خدمات ارتباطی و… مناسب است. برای اطلاع بیشتر از نحوه کسب درآمد و جزئیات آن، بخش کسب درآمد پین‌پول را مطالعه کنید.

Netstart-pinpool_04

امتیاز بگیرید

هر کاربری که در پین پول عضو باشد، بابت استفاده از خدمات پین پول امتیاز می‌گیرد. پین پول بر اساس این امتیازات جوایزی را به صورت روزانه و ماهانه و سالانه به کاربران اهدا می‌کند. در هر فصل پین پول شرایط ویژه‌ای را برای آن فصل اعلام می‌کند که به عنوان طرح های فصلی معرفی می‌شوند. شرایط هر طرح براساس تعداد کاربران و مقدار فعالیت آن‌ها در فصل قبل اعلام می‌گردد و تا پایان فصل این شرایط برقرار خواهد بود. خدمات آینده پین‌پول به کاربران بر اساس همین امتیاز‌ها ارایه می‌شود و هر چقدر امتیاز شما بالاتر باشد، علاوه بر دریافت جوایز نقدی از امکانات بیشتری نیز برخودار می‌شوید.

خدمات پین‌پول

خدمات پین‌پول شامل خرید و شارژ مستقیم تلفن همراه از طریق تمامی اپراتورها، پرداخت قبوض و پین‌شارژ است. بدون عضویت در این سامانه‌ هم امکان پرداخت تمام موارد ذکر شده وجود دارد اما به جهت دریافت خدمات بیشتر و سود مشارکت، تایید تلفن همراه و پست الکترونیک الزامی است. علی‌رغم این‌که ساختار پرداخت قبض و خرید شارژ تقریبا برای همه شناخته شده، ممکن است برای استفاده از خدمات این سایت سوالاتی در ذهن مخاطب به‌وجود می‌آید که پین‌پول در بخش سوالات متداول به آن‌ پاسخ گفته است.

برای عضویت و شروع کسب درآمد اینجا را کلیک کنید

Netstart-pinpool_03

10 در مورد “کسب درآمد با پرداخت قبض و خرید شارژ از پین پول!”

  1. سلام من با پیت پولقبض پرداخت کردم ولی معلوم نیست پول من کجا رفته. الان هر چقدر پیگیری میکنم میگن خرید اینترنتی انجام شده. قبلا بارها باهاش شارژ خریده بودم و قبض پرداخت کرده بودم مشکلی پیش نیومده بود ولی نمیدونم اینبار چه اتفاقی افتاده
    لطفا راهنمایی کنید.

  2. Mohammad Ali Ziyaei Jam

    من عضو شدم و یه شارژ مستقیم هم گرفتم ولی نتونستم پرداخت قبض کنم لطفا” راهنمایی کنید با تشکر!

  3. اگر هم مشکلی چیزی براتون پیش امد همین جا پست بزارید بهتون کمک بکنم.
    در صورت نبود ادمین عزیز

  4. سلام دوستان من ثبت نام کردم درست بود دوباره امتحان بکنید حتما یه کد معرف هم لازم داری واسه ثبت نام این رو بزنید 57504559

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH