شایعه: هواوی در سال 2016 یک لپ‌تاپ هیبریدی معرفی می‌کند

Huawei-Logo

کمپانی Huawei را بیشتر با موبایل‌ها و تبلت‌هایش می‌شناسیم اما هنگامی‌که حرف از لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها به‌میان می‌آید باید به انتهای لیست نگاه‌کنیم که البته در آنجاهم اثری از این کمپانی نمی‌بینیم چون این شرکت تاکنون تولید خاصی را در این زمینه نداشته است. بعد از ثبت نام تجاری MateBook توسط هواوی شایعاتی مبنی برساخت لپ‌تاپ توسط هواوی بالاگرفت که هرچند شاید کاربران را خوشحال کند اما قطعا برای دیگر تولیدکنندگان لپ‌تاپ خبر خوشی محسوب نمی‌شود. به‌تازگی نیز شایعه‌ای (همین که الان دارید میخونید) منتشرشده که می‌گوید Huawei قصد دارد تا در سال 2016 یک لپ‌تاپ هیبریدی یا 2در1 رونمایی کند.

با توجه به گزارش DigiTimes، خبرهایی مبنی بر تولید لپ‌تاپ هیبریدی توسط این برند درسال 2016، از جانب تولیدکنندگان قطعات هواوی شنیده‌شده است. لپ‌تاپ هیبریدی دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند در دو نقش لپ‌تاپ و تبلت ظاهر شوند یعنی از دو قسمت مجزای صفحه‌نمایش و صفحه‌کلید تشکیل‌شده‌اند.

هم‌چنین این منبع اعلام‌کرده است که محصول تولیدی Huawei از ویندوز10 استفاده می‌کند، ظاهرا باید از این به‌بعد علاوه بر بازار تلفن‌همراه شاهد حضور کمپانی‌های چینی در زمینه کامپیوترها نیز باشیم، Huawei هم از این قاعده مستثنی نیست.

در ادامه خبر آمده است که شیائومی با همکاری کمپانی تایوانی Inventec قصد تولید لپ‌تاپ هیبریدی را دارد، بنابراین می‌توان شاهد یک رقابت داغ بین شیائومی و هواوی برای قیمت‌گذاری باشیم؛ امری که حتما به‌نفع مشتریان خواهد بود. هرچند رویای لپ‌تاپ ارزان‌قیمت هواوی شیرین است اما فعلا در حد یک شایعه است، باید منتظر بمانیم و ببینیم عاقبت چه اتفاقی رخ خواهدداد.

1 در مورد “شایعه: هواوی در سال 2016 یک لپ‌تاپ هیبریدی معرفی می‌کند”

  1. اگه لپ تاپ بزنه، اولین نفری که میخره خودمم، چون یه گوشی ازش دارم که فوق العاده عالیه. Honor 3C رو میگم…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH