با اپلیکیشن Forcy، لمس سه‌بعدی را در آیفون‌های قدیمی تجربه کنید!

iPhone-5s

بی‌شک مهم‌ترین تغییر پرچمداران جدید آیفون (6S و 6SرPlus) افزوده شدن فناوری 3D Touch است، فناوری که با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و جذاب خود نظر بسیاری از کاربران را به‌خود جلب کرده است. همان‌طور که مطلع هستید دیگر کمپانی‌های تولیدکننده نظیر سامسونگ نیز قصد دارند از این ویژگی در پرچمداران آینده خود استفاده کنند. از طرفی گوگل با به‌رخ کشیدن هواوی Mate S قصد دارد اعلام کند که اول سیستم‌عامل این شرکت بوده که توانسته این فناوری را به دنیای تلفن‌همراه بیاورد.

در لمس 3 بعدی شما می‌توانید به وسیله تغییر فشار لمس عملکردهای مختلی را دریافت کنید، به‌عنوان مثال با نگه‌داشتن دست روی آیکون برنامه‌ها مستقیما به بعضی از تنظیمات‌های آن دسترسی پیدا کنید و یا با فشار بیشتر پیش‌نمایشی از محیط آن اپلیکیشن را مشاهده نمایید، این ویژگی‌ها بدون‌شک جذاب هستند اما تنها برای دارندگان پرچمداران آیفون در دسترس هستند، پس اگر از کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر هستید نمی‌توانید این فناوری را تجربه کنید اما ناراحت نباشید به‌تازگی یک اپلیکیشن معرفی شده است که این قابلیت را برای شما بازسازی می‌کند، البته در نظر داشته باشید برای استفاده از آن باید یک دستگاه جیلبریک شده مجهز به iOS 9‌ را داشته باشید.

Forcy نام‌ اپلیکیشنی است که اخیرا در فروشگاه Cydia store منتشرشده است و می‌تواند فناوری لمس‌ 3 بعدی را برای آیفون‌های قدیمی شبیه‌سازی کند. در این اپلیکیشن شما با نگه‌داشتن دست خود روی آیکون‌ها می‌توانید مستقیما به برخی از تنظیمات درسترسی پیدا کنید و یا با کشیدن دست خود روی آیکون‌ها به طرف بالا برخی دیگر از ویژگی‌های لمس‌ 3 بعدی را تجربه کنید.

forcy1

Forcy تجربه کاملی از لمس 3 بعدی نیست، به‌عنوان مثال امکان مشاهده پیش‌نمایش برنامه‌ها وجود ندارد و یا کاملا حس استفاده از این فناوری را منتقل نمی‌کند اما این اپلیکیشن نزدیک‌ترین تجربه شما برای استفاده از 3D Touch محسوب می‌شود.

دانلود اپلیکیشن Forcy

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH