ویدیو و اطلاعات جدیدی از بلک‌بری Priv منتشر شد

در طول روز‌های گذشته تمام شایعات در خصوص کمپانی بلک‌بری، حول گوشی اندرویدی این کمپانی با نام Priv می‌چرخیدند. این اولین اسمارت فون از سوی بلک‌بری خواهد بود که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند و اکنون نیز یک خرده فروشی انگلیسی با نام Carphone Warehouse ویدیویی را از آن منتشر کرده است!

blackberry-priv-hands-on-5-840x564

در این ویدیو شما می‌توانید به نمایشگر QHD و خمیده دستگاه پی ببرید و کیبورد سخت افزاری آن را نیز مشاهده کنید. گفتنی است که اپلیکیشن امنیتی بلک‌بری با نام DTEK نیز به‌صورت پیش فرض بر روی این دستگاه نصب شده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

وب‌سایت Carphone Warehouse مشخصات این اسمارت فون را نیز اعلام کرده است که بر اساس آن بلک‌بری Priv از یک نمایشگر ۴ اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل بهره می‌برد که به صورت خمیده است و تراکم 540 پیکسل در هر اینچ را ارایه می‌دهد. پردازش‌های این دستگاه نیز توسط اسنپدراگون ۸۰۸ انجام خواهد شد که ۳ گیگابایت نیز حافظه رم در اختیار آن قرار داده شده است. این محصول ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت که کاربران می‌توانند آن را از طریق microSD تا ۲ ترابایت افزایش دهند. دوربین پشتی این محصول ۱۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسلی خواهد بود که انرژی مورد نیاز دستگاه نیز توسط باتری ۳۴۱۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. گفتنی است که این دستگاه قادر خواهد بود تا از شبکه 4G LTE نیز  کند.

بلک‌ۤبری Priv ابعادی در حدود ۱۷۴ در ۷۷.۲ در ۹.۴ میلی‌متر دارد که در حین باز شدن گوشی (بخش کیبورد)، طول آن به ۱۸۴ میلی‌متر می‌رسد و وزن کلی دستگاه نیز ۱۹۲ گرم است. ناگفته نماند که نسخه ۵.۱.۱ از سیستم عامل اندروید نیز بر روی این دستگاه نصب شده است.

بلک‌ۤبری Priv یک اسمارت فون بالارده است که از نواقص آن می‌توان به دوربین سلفی ضعیفش اشاره کرد. پس اگر شما نیز یکی از علاقه‌مندان این اسمارت فون هستید می‌توانید آن را از طریق وب‌سایت بلک‌بری و یا Carphone Warehouse پیش خرید کنید که البته تحت اپراتور‌های مختلف نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH