جذاب‌ترین خودروهای هاچ‌بک دنیا با قیمتی کم‌تر از 20 هزار دلار

نوع و سبک طراحی هاچ‌بک‌ها به‌گونه‌ای است که توانسته‌ در کانون توجه بسیاری از عاشقان خودرو قرار گیرد. حذف تقریبی صندوق عقب و بازشدن درب پشتی اتومبیل به‌صورت عمودی، توانسته هاچ‌بک‌ها را به‌یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در میان سایر خودروهای سواری تبدیل نماید.

غالب خودروهای هاچ‌بک، دوجعبه‌ای بوده و 3 یا 5 در دارند. سایپا 111 و تیبا 2، نمونه‌هایی از خودروهای وطنی هستند که در رده “هاچ‌بک” قرار می‌گیرند. اما امروز در چرخان قصد داریم تا شما را با 7 هاچ‌بک جذاب زیر 20 هزار دلار آشنا نماییم که بابت خرید آن‌، باید حسابی دست به‌جیب شوید.

1-مدل هاچ‌بک فورد فیستا نسخه 2016

ford-fiesta (1)

  • قیمت: 14.390 دلار
  • مصرف سوخت متوسط (شهر/ بزرگراه): 36/28 مایل برای هر گالن
  • میزان حجم بار در عقب (فوت مکعب): 14.9

فورد فیستا نه‌تنها برای طراحی بیرونی خود، بسیار جذاب است بلکه برای دینامیک رانندگی که دارد، ستایش می‌شود. این یکی از بهترین ماشین‌ها برای رانندگی به‌حساب می‌آید که برچسب قیمتی بسیار ارزان فورد فیستا، توانسته این مدل را در لیست 7تایی ما بگنجاند.

بهتر است در ابتدا به‌بررسی ابعاد مدل هاچ‌بک فورد فیستا 2016 بپردازیم. این هاچ‌بک، 159.7 اینچ طول و 58.1 اینچ نیز بلندی دارد. پهنای آن نیز به‌رقم 71.6 اینچ رسیده است. نوع سوخت موتور فورد فیستا، بنزینی بوده و این اتومبیل، از یک پیشرانه 4 سیلندر درون‌خطی اکوبوست به‌حجم 1.6 لیتر بهره می‌برد.

*ادامه مطلب را در چرخان بخوانید*

2 در مورد “جذاب‌ترین خودروهای هاچ‌بک دنیا با قیمتی کم‌تر از 20 هزار دلار”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH