گوشی اوپو R7s به صورت رسمی معرفی شد (گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان)

OPPO R7s seminar1

ساعاتی پیش و در جریان نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۵ دبی، کمپانی اوپو از محصول جدید خود با نام R7s رونمایی کرد. در این مراسم که با حضور چند تن از خبرنگاران ایرانی نیز به دعوت این شرکت چینی انجام شد، کاترینا لی، مدیر جهانی اوپو به معرفی محصول جدیدشان پرداخت.

OPPO R7s seminar5

وی در ابتدا، ضمن اعلام این مطلب که این شرکت یکی برترین برندهای حال حاضر بازار چین است، گفت: سری R7 یکی از بهترین رده‌های تولیدی این شرکت است که مدل‌های قبلی یعنی R7‌ و R7 پلاس تنها در عرض چند روز، موفق شدند به رکورد فروش ۵ میلیون دستگاه در چین برسند که نشان از موفقیت بسیار بالای آن‌ها داشت.

OPPO R7s seminar6

وی به همکاری شرکت اوپو با باشگاه مشهور بارسلونا نیز اشاره کرد که بدین خاطر، نسخه مخصوص و محدودی از R7 پلاس توسط این شرکت تولید شده که نام بارسلونا در پشت حک شده است. همچنین یک مدل از این گوشی موجود بود که امضای لیونل مسی، نیمار و سوارز در پشت آن درج شده بود.

OPPO R7s seminar2

گوشی R7 دارای نمایشگری ۵ اینچی و R7 پلاس مانیتور ۶ اینچی دارد. حال R7s با سایز ۵.۵ اینچی خود، دستگاهی است که از نظر ابعاد بین این دو قرار گرفته و همچنان از طراحی منحصر به‌فرد و زیبای فلزی سود می‌برد.

OPPO R7s seminar10

کاترینا لی یکی از مزیت‌های اصلی این سری از گوشی‌های اوپو را باتری قدرتمند و سیستم شارژ بسیار سریع دانست که در طی مدت زمان ۵۰ دقیقه، ۹۰ درصد آن شارژ شده و توان بالایی را هم در اختیار کاربرش قرار می‌دهد.

OPPO R7s seminar7

گوشی R7s مجهز به اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگایپکسلی سلفی در جلو بهره می‌گیرد.

OPPO R7s seminar9

لازم به ذکر است که محصولات این کمپانی، هنوز در بازار کشورمان موجود نیست اما به احتمال فراوان، تا چند ماه آینده شاهد حضور گسترده محصولات این شرکت در ایران خواهیم بود. در این ارتباط، یک مصاحبه اختصاصی با کاترینا لی نیز انجام دادیم که به‌زودی متن کامل آن را در آی‌تی‌رسان خواهید خواند.

در ادامه، بیانیه رسمی این کمپانی در ارتباط با محصول جدیدشان را مشاهده می‌کنید.

شرکت اوپو که در عرصه گوشی‌های هوشمند همیشه به دنبال پیشرفت و ابداعات بی سابقه است، امروز در دبی از مدل جدید گوشی‌های سری R7 به نام R7s رونمایی کرد. در کنار ۴ گیگابایت رم، این گوشی به امکاناتی فوق‌العاده مـثل باتری 3070 میلی‌آمپری، صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED و 2.5D و  ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز است و طراحی بدنه آن هم همان بدنه یک‌پارچه فلزی سری گوشی‌های R7 است. با رونمایی از R7s در دبی، اوپو با در نظر گرفتن این شهر به عنوان مرکز فعالیت خود در منطقه خاور میانه، به دنبال گسترش اعتبار برندش در این منطقه است.

OPPO R7s seminar11

ترکیب امکانات و طراحی بی نظیر در مدل R7s

با وجود امکاناتی چون رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و پردازنده 8 هسته ای Qualcomm Snapdragon 615، بایستی منتظر سرعت بالایی از مدل R7s باشیم. کاربران این گوشی‌ها می‌توانند روی سرعت فوق‌العاده دانلود بازی‌ها و برنامه‌ها به صورت هم زمان حساب باز کنند. این گوشی در جایگاه مخصوص قرار گرفتن دو سیم کارت، امکان قرار دادن کارت حافظه تا 128 گیگابایت را نیز دارد تا کاربران به راحتی حجم مورد نظر اطلاعات را همیشه در دسترس داشته باشند.

سیستم عامل ColorOS 2.1  که بر پایه Android 5.1 بنا شده هم کاملا در این مدل ارتقا یافته و عملکرد بهتری با تغییراتی مثل بوت آپ سریع‌تر، ذخیره انرژی بیشتر، کاربری آسان‌تر، کیفیت تصویری بالاتر و دسترسی به اینترنت راحت‌تر به همراه می‌آورد.

OPPO R7s seminar15

ظرفیت بالای باتری به همراه شارژر سریع

با 5 دقیقه شارژ باتری 3070 میلی‌آمپری با فن آوری شارژر سریع ووک، 2 ساعت مکالمه داشته باشید. با امکانات این شارژر فوق العاده، باتری مدل R7s  ظرف 50 دقیقه تا 90 درصد شارژ می شود.

برای آزمایش عمر شارژ باتری، اوپو به وسیله یک بازوی مکانیکی شرایط واقعی و روزمره استفاده از گوشی را به وجود می‌آورد. این وسیله، دقیقا همان کاربری‌های روزانه گوشی هوشمند مثل استفاده از اینترنت، عکاسی و مکالمه تلفنی را تقلید می‌کند. این آزمایش، عمر باتری مدل R7s را 13 ساعت و 15 دقیقه مشخص کرد که برای استفاده کامل یک صبح تا شب کافیست.

OPPO R7s seminar13

لحظات زیبای خود را با Flash Shot ماندگار کنید!

مدل R7s درست مثل تمام مدل‌های دیگر سری R7، مجهز به فن آوری Flash Shot است که درواقع ترکیبی از امکاناتی چون فعال‌سازی سریع، فوکوس پر سرعت و عکاسی بدون لرزش است. قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) در Flash Shot با 0.1 ثانیه زمان با یک دوربین SLR برابری می‌کند. سرعت عملکرد دوربین در این گوشی نسبت به مدل های قبلی 30 درصد بیشتر شده و سیستم ضد لرزش ویژه برای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی آن امکان عکاسی واضح در شرایطی با تحرک یا سرعت زیاد به همراه دارد.

این عملکرد سریع در کنار PureImage 2.0 ویژه اوپو، امکانات متنوعی به کاربران عرضه می‌کند و از عکاسان حرفه‌ای گرفته تا طرفداران عکس‌های “سلفی” را جذب خود می‌کند.

OPPO R7s seminar12

با Screen Flash عکس‌های سلفی به یاد ماندنی بگیرید!

Screen Flash یکی از امکانات سیستم عامل ColorOS 2.1 است که در ماه می 2015  ارائه شد. Screen Shot در زمان گرفتن عکس سلفی نوری از صفحه نمایش به صورت کاربر می‌تاباند تا حتی در شرایط کم نور امکان یک سلفی خوب وجود داشته باشد. با R7s مجهز به Screen Flash و همچنین Beautify 3.0، سلفی‌هایی بی‌نظیر بگیرید.

R7s با طراحی زیبا‌، بدنه یکپارچه‌ای از فلز با کیفیت به کار رفته در صنعت هوانوردی و صفحه نمایش شیشه‌ای 2.5D با لبه‌های منحنی  در کنار ظاهری زیبا، کاربری لذت بخشی نیز به همراه دارد. صفحه 5.5 اینچی Amoled این گوشی با نسل چهارم Corning Gorilla Glass مقاوم شده است. در دست گرفتن این گوشی به دلیل شکل ظاهری آن بسیار ساده است و این در حالی‌ست که آلیاژ منیزیم-آلومینیم به کار رفته در بدنه آن، ظاهری محکم و مقاوم می‌بخشد.

OPPO R7s seminar14

R7s از ماه نوامبر در ده کشور جهان از جمله سنگاپور، استرالیا، تایوان، ویتنام، اندونزی، مالزی، تایلند و کشورهای منطقه خاورمیانه عرضه می‌شود. طرفداران این گوشی در اروپا و آمریکا نیز می‌توانند از ماه دسامبر آن را از وبسایت OPPOStyle تهیه کنند.

9 در مورد “گوشی اوپو R7s به صورت رسمی معرفی شد (گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان)”

  1. تو مصاحبه اختصاصی سایت همسایه جدید خوندم قراره یه دوسه ماه دیگه رسمی وارد بازار ایران شن 🙂
    عالی میشه اگه بشه 😀

  2. قیافه رییسشون خیلی باحاله،یاد جنگجویان کوهستان افتادم!!!!!!
    اما گوشی هاشون میخوره که خوب باشن

  3. قیافشون که میخوره گوشیهای خوبی باشن . دوست دارم امتحان کنم ببینم چطورین . چینیا واقعا پیشرفت کردنا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH