Surface Book مایکروسافت، 2 برابر نسبت به مک‌بوک پرو قوی‌تر است!

Surface-Book-2-635x427

در طول مراسم مایکروسافت، این کمپانی از اولین نوت‌بوک خود با نام Surface Book به‌همراه تبلت Surface Pro 4 رونمایی کرد. به‌تازگی، کمپانی مذکور حقایق جالبی را درباره عملکرد اولین لپ‌تاپ خود ارایه داده است. با آی‌تی‌رسان، همراه باشید.

Surface-Book-635x474
به‌گفته‌ی مایکروسافت، لپ‌تاپ سرفیس‌بوک، 2 برابر نسبت به مک‌بوک پرو اپل قوی‌تر است!

 

در طی مراسم مایکروسافت، Panos Panay  اظهار داشت:

این لپ‌تاپ، سریع‌ترین لپ‌تاپ 13 اینچی است که تابه‌حال در هرنقطه از هر سیاره‌ای، ساخته شده است.

هم‌چنین اعلام شد که این نوت‌بوک 13.5 اینچی، دو برابر نسبت به‌ لپ‌تاپ مک‌بوک پرو اپل قوی‌‌تر است. مایکروسافت در پاسخ به‌صحت این ادعا، گفت:

ادعاهای ما برای این عملکرد براساس نسخه‌ای از سرفیس بوک مایکروسافت با پردازنده اینتل Core i7، شانزده گیگابایت رم و GPU سفارشی NVIDIA GeForce در برابر مک‌بوک پرو 13 اینچی با نمایشگر Retina، پردازنده اینتل Core i7 و 16 گیگابایت رم است. ما از ابزارهای شخص‌ثالث (third-party) برای بررسی بهترین نسخه موجود از Surface Book در برابر بهترین نسخه موجود از مک‌بوک پرو 13 اینچی استفاده کرده‌ایم.

مدل ذکر شده، دومین کانفیگ قدرت‌مند از Surface Book مایکروسافت است و در مجموع برای خرید آن، باید 2699 دلار پرداخت نمایید. این مدل خاص، دارای 512 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی اطلاعات کاربران است. اگر به‌کانفیگ دیگری از آن با 1 ترابایت حافظه احیتاج دارید، باید 3199 دلار هزینه کنید. مدل پایه Surface Book مایکروسافت با قیمت 1499 دلار عرضه خواهد شد که در آن، نسل پنجم پردازنده اینتل Core i5، هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی به‌چشم می‌خورد. این نوت‌بوک، هم‌چنین از یک نمایشگر لمسی PixelSense با رزولوشن 3000 در 2000 پیکسل بهره می‌برد. سیستم‌عامل ویندوز 10 هنگام خرید Surface Book، برروی آن نصب شده است.

در بسته‌بندی سرفیس‌بوک، قلم Surface Pen نیز وجود دارد که به‌گفته‌ مایکروسافت، دارای 1024 levels of pressure است و می‌تواند نقش یک مداد واقعی را با ارایه یک راه یکپارچه برای استفاده در تبلت اخیر این کمپانی و نوت‌بوک سرفیس‌بوک، بازی نماید. مایکروسافت پیش از این گفته بود که در نظر دارد تا یک کارت گرافیک سفارشی NVIDIA Geforce بر پایه معماری Maxwell همراه با 1 گیگابایت رم GDDR5 برای این محصول در نظر گیرد!

به‌طور کلی، سرفیس‌بوک از نظر طراحی بسیار جدید است و اگر تمایل دارید محصولی را دوبرابر قدرت‌مندتر از مک‌بوک پرو اپل خریداری نمایید، باید حسابی برای خرید سرفیس‌بوک جدید مایکروسافت هزینه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH