جزئیات گوشی تاشو سامسونگ گلکسی Golden 3 فاش شد!

maxresdefault

سامسونگ هنوز برای علاقه‌مندان به‌ موبایل‌های تاشو، گوشی تولید می‌کند اما تولید این گوشی‌ها تنها به‌ برخی از بازارهای آسیایی محدود شده است. به‌تازگی، شایعاتی منتشر شده که تولید سومین نسل از مدل گلکسی Golden را تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر، با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

پس از عرضه گلکسی Golden در سال 2013، سامسونگ به‌ توسعه و طراحی جانشین این مدل یعنی گلکسی Golden 2 مشغول شد که البته برای بازار چین، در دسترس بود. حال، به‌نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد تا محصول تاشو دیگری را با شماره‌مدل  SM-W2016 ارایه دهد. این‌طور که از شماره‌ مدل این دستگاه به‌نظر می‌رسد، سامسونگ مصمم است تا نسل سوم سری گوشی‌های هوشمند تاشو گلکسی Golden را به‌زودی معرفی نماید.

Samsung-Galaxy-Golden-3-SM-W2016-Leaked-Specifications

جزئیات این گوشی از طریق GFXBench به‌دست آمده است و با توجه به مشخصات اعلام‌شده، احتمالا گلکسی 3 Golden نسخه تاشو گلکسی S6 خواهد بود. برروی این مدل، نسخه 5.1.1 آب‌نبات چوبی سیستم‌عامل اندروید اجرا می‌شود و به یک نمایشگر 4.6 اینچی HD، پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7420، سه گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌داخلی، دوربین عقب 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

در حال‌حاضر، هیچ اطلاعاتی از ظرفیت باتری این گوشی در دسترس نیست. این احتمال وجود دارد که سامسونگ، گلکسی 3 Golden را در چین و شاید کره‌جنوبی با توجه به‌ نسل‌های پیشین این مدل، عرضه نماید. آیا شما نیز مایل هستید تا نسخه‌ای از گوشی‌هوشمند تاشو گلکسی 3 Golden را خریداری نمایید؟

5 در مورد “جزئیات گوشی تاشو سامسونگ گلکسی Golden 3 فاش شد!”

  1. حامدشونم ←_←

    یعنی کم نمیاره این گوشی باحافظه ورام خصوصانسخه اندرویدی ک داره؟! اونم بااین حجم ازappهای مختلف وجدید باسرعت سرسماوری ک درپیشرفت این جوروسایل ارتباطی میبینه آدم!نمیگم?مشتریهای این تاشوی خوشگل فقط دنبال خاطره بازی باشن باهاش…

  2. سلام.با خسته نباشید.به شما.یه گوشی تاشو .w.2017.میخوام.از کجا باید بگیرم.که گارانتی داشته باشه. با .تشکر.

    1. جواد بالویی

      این گوشی‌ها مختص کشور چینه و توی ایران عرضه نمیشه. گیر بیارین (که احتمالش صفر درصده) قطعا بدون گارانتیه

  3. سلام.. ببخشید من یه گوشی تاشو میخام ک شرایط مثل همین گوشی رو داشته باشه و تو بازار ایران هم باشه باید چه گوشی رو دنبالش باشم؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH