معرفی یک اسمارت‌فون ضدآب با بهای تنها 99دلار!

Kyocera-Hydro-Air-Specs-Price-AT-T-GoPhone

کمپانی گم‌نام Kyocera امروز تلفن‌همراهی را رونمایی کرد که توانست توجه همگان را به‌خود جلب کند؛ این تلفن‌همراه 99دلاری که به‌سفارش اپراتور AT&T ساخته شده است، یک ویژگی مهم و قابل توجه دارد و آن‌ ضدآب بودن این گوشی است. این تلفن‌همراه ارزان قیمت می‌تواند مدت زمان 30دقیقه را در عمق یک‌متری آب دوام بیاورد، هم‌چنین استاندارد نظامی 810G را کسب کند که آن‌را در مقابل ضربه و شکستن محافظت می‌کند.

مطمئنا چنین قیمتی برای یک تلفن‌همراه بالارده بسیار پایین است و حقیقتا هم همین‌طور است و از مشخصات این گوشی می‌توان پی‌برد که این تلفن‌همراه یک پایین رده است.

از مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 540 در 960 پیکسل، یک مدل نامعلوم از پردازنده‌های 4هسته‌ای اسنپدراگون با سرعت 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه‌داخلی، پشتیبانی از LTE و یک باتری 2300 میلی‌آمپری اشاره کرد.

دوربین اصلی کیوسرا Hydro Air یک نمونه ۵ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن‌ 2مگاپیکسل قدرت دارد. این تلفن‌همراه مجهز به اندروید 5.1 است و تصاویر منتشرشده نشان می‌دهند یک رابط کاربری شخصی‌سازی شده دارد. خب این شما و این‌هم تلفن‌همراه ضد آب و تاحدودی ضربه 99دلاری!

2 در مورد “معرفی یک اسمارت‌فون ضدآب با بهای تنها 99دلار!”

  1. محمدرضا احمدپور

    کیوسرا به هیچ وجه گمنام و ناشناخته نیست. دوربین های آنا لوگ یاشیکا ساخت این کمپانی بودن حالا هم یکی از معروف ترین سازنده های اسمارتفون های مقاوم و ضد آبه، درست مثل کاترپیلار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH