مایکروسافت یکی از مشکلات اصلی ویندوز ۱۰ موبایل را حل کرد

windows_10_mobile

درست یک‌هفته پیش بود که مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی را به‌شماره بیلد 10549 منتشر کرد، حال به‌نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد تا یک‌به‌روزرسانی جدید را برای این سیستم‌عامل منتشر نماید. تمام این‌ها درحالی است که تنها چند هفته از ارایه ویندوز‌ 10 موبایل می‌گذرد.

مشکلی که در بیلد 10549 وجود داشت این‌بود که کاربران قادر نبودند تا این به‌روزرسانی را مستقیم انجام دهند؛ بلکه باید در ابتدا به ویندوزفون8.1 دانگرید نموده و سپس اقدام به آپدیت می‌کردند. مسئولین مایکروسافت امروز اعلام کردند که این مشکل را در بیلد 10572 برطرف کرده‌اند و به‌زودی آن‌را منتشر خواهند کرد، اما فعلا قادر به ارایه به‌روزرسانی به‌طور کلی نیستند.

بنابر گفته Gabe Aul بیلد جدید ویندوز‌10 موبایل خالی از اشکال و بسیار عالی است و از امکانات و ویژگی‌های جدید بهره‌مند است، هم‌چنین عمر باتری در این بیلد افزایش یافته است. او هم‌چنین بیان‌کرد برای دریافت بیلدهای جدید بعد از بیلد 10572، دیگر لازم نیست تلفن‌همراه خود را به ویندوزفون8 دانگرید کنید بلکه می‌توانید مستقیما به‌روزرسانی را دریافت کنید.

کاربرانی که قادر به دانگرید ویندوزفون 8.1 نیستند می‌بایست روی بیلدهای 10549 و 10536.1004 بمانند تا به‌روزرسانی 10572 برای آن‌ها منتشر شود.

1 در مورد “مایکروسافت یکی از مشکلات اصلی ویندوز ۱۰ موبایل را حل کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH