میزو این‌بار با تلفن لوکس بلو چارم متال به میدان رقابت پا می‌گذارد!

meizu-hhhh1

کمپانی میزو یکی از تولید کنندگان شناخته شده در چین است. این شرکت روز گذشته پرچم‌دار جدید خود را با نام Blue Charm Metal و با قیمتی بسیار عالی معرفی کرد. این تلفن بدنه‌ای فلزی دارد و طراحی آن بسیار زیباست. از مشخصات فنی آن می‌توان به چیپ قدرتمند Helio X10 ساخت مدیاتک، حسگر اثر انگشت، باتری فوق العاده و صفحه نمایش ۵.۵ اینچ اشاره کرد. بدنه فلزی مقاوم (که آلیاژی از آلومینیوم و کبالت و چندین فلز دیگر است) و طراحی زیبا در کنار اسکنر اثر انگشت و قیمت استثنایی، این فبلت را به رقیب پرچم‌دار شیائومی یعنی Redmi Note 2 تبدیل کرده است که اثری از بدنه فلزی و اسکنر اثر انگشت در آن نیست.

این تلفن از اندروید به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند که با پوسته Flyme 5.0 ظاهری زیبا را به وجود آورده، ضخامت ۸.۲ میلی متری، ۱۶۲ گرم وزن، ۲ گیگابایت رم، باتری ۳۱۴۰ میلی آمپری، پشتیبانی از شبکه نسل چهارم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل با f/2.2 و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل با f/2.0، صفحه نمایش FHD و حافظه قابل ارتقا از مهم‌ترین مشخصات این تلفن است.

میزو این گوشی را در رنگ‌های سفید، خاکستری، آبی، طلایی و صورتی تولید می‌کند. زمان عرضه در چین روز دوم نوامبر اعلام شده و هنوز از عرضه جهانی آن خبری نرسیده است. همچنین قیمت نسخه ۱۶ گیگابایتی ۱۷۳ دلار و مدل ۳۲ گیگابایتی ۲۰۵ دلار اعلام شده است.

1 در مورد “میزو این‌بار با تلفن لوکس بلو چارم متال به میدان رقابت پا می‌گذارد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH