پرچم‌داران بعدی اچ‌تی‌سی بر اساس طراحی گوشی وان A9 ساخته خواهند شد!

HTC-One-A9-3-w6002

شرکت اچ‌تی‌سی دو روز پیش گوشی هوشمند میان‌رده خود را با نام One A9 معرفی کرد. این گوشی در واقع یک میان‌رده با مشخصات عالی است. A9 با اندروید ۶.۰ یا همان مارشملو و نسخه جدید رابط کاربری سنس روانه بازار می‌شود.

با توجه به سخنان مدیر بخش آسیای شمالی این شرکت، زبان طراحی گوشی A9 از این پس در مدل‌های سری M و سری Desire هم به کار گرفته می‌شود. تلفن‌های هوشمند One M9 ،M8 و M7 هرسه طراحی یکسانی داشتند و تفاوت‌های آن‌ بسیار جزئی بود و حال این تغییر می‌تواند به اوضاع نه چندان مناسب اچ‌تی‌سی کمک کند.

در مقالات قبل به مشخصات سخت‌افزاری این تلفن پرداختیم و در این بخش قصد داریم بار دیگر نگاهی به طراحی آن داشته باشیم.

HTC-One-A9-7-w600

بدنه این گوشی فلری است و ضخامتی بیش از ۷ میلی‌متر دارد. در پایین صفحه نمایش یک دکمه هوم قرار گرفته که سنسور اثر انگشت در آن تعبیه شده و دکمه‌های همیشگی اندروید در خود صفحه نمایش جای گرفته‌اند. این موضوع یعنی شاهد دو دکمه هوم خواهیم بود. نسبت صفحه نمایش به بدنه حدود ۶۷ درصد است و در صفحه نمایش از شیشه ۲.۵D استفاده شده است. در پایین این گوشی درگاه میکرو USB و جک ۳.۵ میلی متری صدا و یک بلندگو قرار دارد و بلندگوی مخصوص مکالمات تلفنی در بالای صفحه نمایش و با همان شکل پرچم‌داران سابق است. دوربین اصلی در بالا و در وسط قرار گرفته و دوربین جلویی در بالا و سمت راست است.

وان A9 از نظر بسیاری شبیه به آی‌فون ۶ است ولی خود اچ‌تی‌سی معتقد است چنین نیست، در واقع ما هم انتظار داشتیم پس از تقریبا سه سال شاهد یک طراحی متفاوت و منحصر به فرد باشیم اما آنچه مسلم است شرکت‌های بزرگ ظاهر آی‌فون را به عنوان یک استاندارد پذیرفته‌اند و پیش از این هم شاهد گوشی‌های شبیه به پرچم‌دار اپل بودیم. نظر شما چیست؟ دیدگاه‌ خود را با ما در میان به اشتراک بگذارید!

1 در مورد “پرچم‌داران بعدی اچ‌تی‌سی بر اساس طراحی گوشی وان A9 ساخته خواهند شد!”

  1. به نظر من چند تا شرط داره … 1: اون لوگوی جلوی گوشی رو برداره 2: حاشه هارو باییید خیلی کم کنه مخصوصا پایین گوشی ، بالای گوشی هم خیلی شبیه آیفونه ،3: پشت گوشی هم … دوربین ام7 رو دیدین ؟ اونو اینجا بزاره اینجا ولی وسط یعنی یکم پایین تر ، فوقالعاده میشه … برین ببینین خودتون اسپیکر ها هم به نظر من اگه به بالا و اون حوالی چپ و راست منتقل بشه ، منظورم اینه که گوشه چپ و راست از سمت بالا ، صدا هم اونجا خیلی رسا میشه و هم یه کاره جدیده …صفحه رو بکنه 4.8 با یه مدل پلاس و اثر انگشت هم بزاره پشت با اون اندازه راحت میشه ازش استفاده کرد … گاهی وقتا فکر میکنم اگه من یا یکی از همین بچه های خودمون میرفت برای طراحی از اینا مدیرا بهتر بود ….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH