بازدیدفا: وب‌سایتی جامع از گروه‌ها و کانال‌های تلگرام کشور

Bazdidfa

با فراگیرشدن شبکه‌های مجازی به خصوص شبکه اجتماعی تلگرام، به‌واسطه سرعت بسیار بالا و راحتی استفاده، کاربران زیادی از کشورمان جذب این شبکه اجتماعی محبوب شده‌اند.

طبق برخی آمارهای غیررسمی بیش از  13 میلیون کاربر ایرانی در تلگرام حضور دارد که پیش بینی می‌شود روزبه‌روز بر این تعداد اضافه گردد.

اگر بخواهیم به‌صورت میدانی از وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران گزارشی ارایه دهیم، می‌توانیم بگوییم شبکه پیام رسان تلگرام و شبکه اشتراک گذاری اینستاگرام با فاصله زیادی در بین ایرانیان محبوب و پر استفاده هستند.

یکی از محدودیت‌های تلگرام در ایجاد گروه و سقف اعضای 200 نفر بود که خوشبختانه در نسخه جدید این نرم‌افزار با ایجاد کانال رفع گردیده و باعث شده که اکثر رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و بر حسب علاقه‌مندی افراد، کانال‌های بسیاری با تعداد چند هزار نفری ایجاد گردد.

همانطور که در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه‌های زیادی با تعداد اعضای چندصدهزار نفره در زمینه‌های مختلف ایجاد شده، پیش بینی می‌شود با این امکان جدید تلگرام موج جدیدی از ایجاد کانال‌ها را شاهد باشیم.

وب‌سایت مرجع بازدیدفا به عنوان سامانه گروه‌ها و کانال‌های تلگرام کشور جهت معرفی کانال‌های شما و امکان عضویت راحت و به‌صورت رایگان طراحی گردیده است.

این وب‌سایت طبق پیش بینی‌های انجام شده با ثبت انبوهی از کانال‌ها در تارنمای خود به نشانی www.bazdidfa.com رروبه‌رو شده است.

شما هم می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت، کانال و یا گروه تلگرام خود را به راحتی ثبت و برای دیگران معرفی نمایید.

6 در مورد “بازدیدفا: وب‌سایتی جامع از گروه‌ها و کانال‌های تلگرام کشور”

  1. کم آبی را جدی بگیریم! در کشور عزیزمان ایران که دچار کمبود آب هست اگر هر ایرانی فقط روزی ۱ لیتر آب کمتر مصرف کند، می توان روزانه به میزان ۷۵ میلیون لیتر آب صرفه جویی شود. لازم به ذکر است با استفاده از پمپ آب پنتاکس، پمپ آب ابارا، پمپ آب گراندفوس، پمپ آب ویلو، پمپ آب کالپدا، پمپ آب پمپیرانو دیگر برندهای پمپ آب و استفاده از ادوات کنترل دقیق، می توان این امر را میسر کرد. چرا که اگر بتوانیم از هدر رفتن آب با استفاده از ذخیره آن و توزیع یکنواخت در این امر قدم برداریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH