اخراج 1000 کارمند دیگر از سوی مایکروسافت تایید شد!

microsoft__logo

سال گذشته، مایکروسافت بزرگ‌ترین تعدیل نیرو در تاریخ خود را با اخراج 18 هزار کارمند در سراسر جهان رقم زد. در جولای امسال نیز، این شرکت بخش “موبایل” خود را با اخراج 7800 کارمند دیگر بازسازی کرد. حال به‌نظر می‌رسد که روند اخراج کارمندان مایکروسافت ادامه داشته باشد چرا که به‌تازگی هزار نفر دیگر از کارمندان مایکروسافت، اخراج شده‌اند.

همراه با انتشار نتایج مالی آخرین سه‌ماهه از سوی مایکروسافت، این کمپانی گزارش داد که بیش از هزار نفر دیگر از کارمندان خود را اخراج کرده است. به‌گزارش نیویورک تایمز، این اخراج‌ها تازه بوده و ربطی به‌ اخراج‌های قبلی ندارد. در بیانیه‌ای، سخنگوی مایکروسافت اعلام کرد:

کاهش تعداد عنوان‌های شغلی، در همه بخش‌های تجاری (این کمپانی) صورت گرفته است و تمامی شعب ما را در کشورهای مختلف، شامل می‌شود. این، بازتاب‎کننده تطبیق با نیازهای کسب و کار است.

روند اخراج‌ها به‌دنبال این هدف بوده است که هزینه‌های کسب و کار جهانی مایکروسافت، کاهش پیدا نماید. با این‌حال، برخی از واحدهای تجاری مایکروسافت نظیر Azure هم‌چنان عملکرد بسیار خوبی دارند؛ درآمد این بخش، دو برابر شده است و انتظار می‌رود سال به‌سال، درآمد آن افزایش یابد. درآمد بخش “گوشی‌های هوشمند” به 54 درصد کاهش یافته است. درآمد بخش سرفیس نیز، سیر نزولی را با کاهش از 908 میلیون دلار به 672 میلیون دلار در همین مدت مشابه تجربه می‌‎کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH