سونی، احتمال خروج از بازار گوشی‌های‌ هوشمند را رد کرد!

Sony-Logo-AH3

حدس‌ و گمان‌های بسیاری درباره فروش بخش “موبایل” سونی از ابتدای سال میلادی وجود داشت. یکی از جدیدترین شایعات درباره فروش بخش موبایل سونی، شایعه‌ای است که می‌گوید سونی، بخش موبایل خود را در صورت عدم سوددهی در سال 2016 واگذار خواهد کرد.

کمپانی ژاپنی سونی، اخیرا سه گوشی جدید از خانواده اکسپریا زد 5 خود را معرفی کرد که اندازه صفحه‌نمایش آن‌ها بین 4.7 اینچ تا 5.5 اینچ متغیر است. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که سونی به‌زودی از بازار گوشی‌های موبایل عقب‌نشینی نماید. هم‌چنین آقای جاناتان لین، مدیرکل سونی موبایل در تایوان، رسما شایعاتی را که از فروش بخش موبایل این شرکت خبر می‌دهند، تکذیب کرده است. هیروکی توتوکی، بالاترین مقام سونی موبایل در تاریخ 19 اکتبر رسما اعلام کرد که این غول فناوری ژاپنی هرگز بخش موبایل خود را نخواهد فروخت و یا از آن خارج نخواهد شد. حتی وی اشاره کرد که سونی احتمالا در آینده برای حضور در بازار گوشی‌های‌هوشمند، دو برابر تلاش می‌کند. جاناتان لین در یک رویداد خبری برای معرفی اکسپریا Z5 Premium در تایوان، اعلام کرد:

برخلاف رقبا، سونی‌موبایل گوشی‌هایی را ارایه می‌دهد که صفحه‌نمایش بهتر و دوربین بهبودیافته‌تری دارند و از بازده‌ انرژی بیشتری برای ارایه یک تجربه کاربری بهتر، برخورددار هستند.

با این‌حال، امیدواریم که سونی بتواند در سال آینده، عملکرد مالی بهتری داشته باشد تا هم‌چنان این کمپانی به‌عنوان یک غول فناوری در بازار گوشی‌های‌موبایل، تغییر و تحول ایجاد نماید. شما چه‌نظری در این‌باره دارید؟

3 در مورد “سونی، احتمال خروج از بازار گوشی‌های‌ هوشمند را رد کرد!”

  1. برخلاف رقبا، سونی‌موبایل گوشی‌هایی را ارایه می‌دهد که صفحه‌نمایش بهتر و دوربین بهبودیافته‌تری دارند و از بازده‌ انرژی بیشتری برای ارایه یک تجربه کاربری بهتر، برخورددار هستند.
    نظر سونی محترم ولی امار فروش و نظرات مردم کاملا خلاف گفته سونیه!

    1. اگر روی باطری و کیفیت ساخت بالا مانوور می دادن قشنگ تر بود!
      درسته که تو زمینه صفحه برندها خیلی بهم نزدیک شدن ولی هنوز سونی یکم کار داره تا بتونه مثلا با سامسونگ رقابت کنه!(من خودم گوشیم سونی هست ولی سعی می کنم واقعایات رو بگم تا تعصب به برند خاصی نشون بدم)
      تو دوربین هم بعضی از مواقع نویزهایی وجود داره که واقعا نا امید کننده هست!

      استناد حرفم مقایسه 3 گوشی ایفون 6اس ، سامسونگ گلکسی اس 6 و سونی زی 5 در سایت gsmarena که بتازگی انجام شده.

  2. سونی گوشی های فوق العاده ای میده فقط امیدوارم در اینده در طراحی گوشیش تغییراتی ایجاد کنه و مثل بقیه برندها تبلیغات وسیع کنه تا فروش داشته باشه ، مردم عقلشون به چشمشونه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH