اپ‌رسان: آلبوم، مرجع دانلود زیباترین تصاویر پس‌زمینه برای اندروید!

یکی از اولین و رایج‌ترین امکانات شخصی سازی در تلفن‌های همراه انتخاب تصویر پس‌زمینه دلخواه است. اما پیدا کردن تصاویر متناسب با هر سن و سلیقه کار آسانی نیست!

در این مطلب می‌خواهیم شما را با یکی از بهترین مراجع دانلود تصاویر پس‌زمینه آشنا کنیم.Screenshot_2015-10-23-20-30-10

اپلیکیشن ایرانی آلبوم، برای کاربران اندروید طراحی شده و توسط گروه نرم‌افزاری کربن توسعه داده می‌شود. آلبوم مجموعه‌ای بی‌نظیر از تصاویر پس‌زمینه را در دسته بندی‌های مختلف و متناسب با هر سن و سلیقه، در اختیار شما می‌گذارد. رابط کاربری آلبوم ساده و زیبا طراحی شده و تیم توسعه دهنده دورنگ قرمز و سفید را به عنوان رنگ‌های اصلی برنامه انتخاب کرده‌اند. این اپ شامل 4 بخش اصلی با نام‌های آلبوم، برترین‌های هفته‌، برترین‌های ماه و جدیدترین است.Screenshot_2015-10-22-22-18-13 همانطور که در تصویر زیر می‌بینید؛ در حال حاضر ۲۳ دسته بندی مختلف وجود دارد که در آینده به آن‌ها افزوده خواهد شد.album-category

هر دسته بندی شامل چند آلبوم و هر آلبوم شامل چندین تصویر است. با ورود به هر عکس، شاهد منوی جدیدی هستیم که در آن امکان به اشتراک گذاری، تنطیم، نظر و امتیازدهی، تماشای مشخصات و دانلود وجود دارد.Screenshot_2015-10-23-19-57-05 Screenshot_2015-10-23-20-00-18

ویژگی‌های آلبوم عبارتند از:

وجود دسته بندی منظم، رایگان بودن ثبت نام در برنامه، امکان به اشتراک گذاری تصاویر، کیفیت بالای تصاویر (‌FHD)، تنظیم عکس‌ها به عنوان پس‌زمینه به صورت خودکار و دستی، ارسال پیشنهاد برای آلبوم مورد علاقه، نظر دادن برای هر تصویر و…!

از مزایای آلبوم گفتیم، اما هنگام استفاده از آلبوم متوجه شدیم متاسفانه امکان بارگذاری تصاویر توسط کاربران، تصاویر پس‌زمینه زنده و جستجوی عکس‌های مورد نظر وجود ندارد که امیدواریم تیم توسعه دهنده در آینده به رفع این مشکلات بپردازد.

در نگاه کلی عملکرد این برنامه کاربردی را بسیار خوب ارزیابی می‌کنیم و امتیاز ۴/۴ کسب شده در کافه بازار هم نظر ما را تایید می‌نماید.

Bazaar

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH