این بازی جذاب را فقط با توییت‌کردن انجام دهید!

game

توییتر، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی است و روزانه کاربران زیادی در این سرویس ارائه دهنده میکروبلاگ اقدام به اشتراک‌گذاری مطالب و تصاویر خود می‌کنند. به‌تازگی، pixel artist Leon با نام مستعار Leyawn@ نوعی بازی در سبک ماجراجویی طراحی کرده است که روند طی‌شدن مراحل آن‌، تنها از طریق توییت‌کردن صورت می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این بازی سرگرم‌کننده، همراه آی‌تی‌رسان باشید.

سازنده این بازی در صفحه توئیتر خود گفته است:

سلام بر همگی! من برگشتم. لطفا این بازی ماجراجویی را که من ساخته‌ام، بازی کنید. از اینجا شروع نمایید: leonsintro@

امیدوارم لذت ببرید! موفق باشید.

قهرمان این بازی ساده، یک پرنده کوچک است که احتمالا برای بسیاری آشنا به‌نظر می‌رسد؛ شباهت‌های زیاد این بازی با Yoshi’s Island در نینتندو، می‌تواند ادعای ما را توجیه نماید. بسته به مسیری که شما انتخاب می‌کنید، باید این پرنده کوچک را در مواجه با چالش‌ها و چندین هیولا راهنمایی نمایید.

هر توییت، تصویر متحرکی از وضعیت این پرنده کوچک را با پسوند GIF به‌شما نشان می‌دهد و می‌توانید انتخاب کنید که بازی را از کدام‌ مسیر ادامه دهید. سورپرایزهای زیادی در جریان بازی وجود دارد و حتی بازی برخلاف بسیاری از عناوین سه‌بعدی امروزی، دارای چندین پایان متفاوت است؛ بنابراین، اگر وقت دارید حتما چندبار بازی را انجام دهید. این بازی توسط نویسنده اصلی مطلب چندین‌بار انجام شده است و به‌نظر وی، یک بازی هوشمندانه، سرگرم‌‌کننده و واقعا خنده‌دار است. امیدواریم که از انجام این بازی ساده در توییتر لذت ببرید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH