صفحه نمایش ضد ضربه موتورولا Droid Turbo 2 تا چه حد مقاوم است؟!

droid-turbo-2-teaser-1600x816روز گذشته موتورولا با همکاری اپراتور Verizon، دو گوشی از خانواده محبوب دروید خود را با نام‌ دروید Turbo 2 و دروید MAXX ۲ معرفی کرد. موتورولا در صفحه نمایش دروید Turbo 2 از فناوری جدیدی استفاده کرده و مدعی است این صفحه نمایش ضد ضربه است. دروید Turbo 2 یک پرچم‌دار تمام عیار است که از یک صفحه ۵.۴ اینچی با کیفیت QHD، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و سه گیگابایت رم بهره می‌برد.

اما صفحه نمایش دروید Turbo 2 چقدر با صفحه نمایش‌های امروزی متفاوت است؟Droid-Turbo-2-Launch-AH-3-1600x1067

این صفحه نمایش از فناوری ضد ضربه موتورولا، موسوم به Shatter Shield، استفاده می‌کند. یک سیستم یک‌پارچه که از ۵ لایه تشکیل شده است، در آن وجود دارد. در لایه اول هسته آلومینیوم سخت وجود داشته و درکنار آن یک صفحه نمایش انعطاف پذیر امولد که به دلیل انعطاف پذیری ضربه را خنثی می‌کند به چشم می‌خورد و در نهایت دو لایه لمسی که مشکل از کار افتادن لمس صفحه در هنگام افتادن گوشی را تا حدی زیادی رفع کرده و دو لنز داخلی و خارجی که از صفحه نمایش در مقابل خط و خش و شکستی محافظت می‌کند نیز این ۵ لایه را کامل می‌کنند.

هنگام معرفی این تلفن، Rick Osterloh، از مسئولان موتورولا، دروید Turbo 2 را از بالا روی تعدادی بلوک بتونی انداخت و حاضرین با تعجب شاهد سالم ماندن این صفحه نمایش بودند.

همچنین کاربران می‌توانند قاب پشتی این محصول خود را از طریق وب‌سایت Moto Maker طراحی کنند. این گوشی به طور انحصاری برای اپراتور ورایزون ساخته شده، اما زمزمه‌هایی از عرضه جهانی آن هم به گوش می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH