سونی خبر خرید بخش سنسور دوربین توشیبا را تایید کرد

sony-toshiba

چند روز پیش خبری مبنی بر تمایل سونی برای تصاحب بخش دوربین توشیبا منتشر شد، هم‌اکنون سونی این خبر را تایید و بیان‌کرده است که قصد دارد باخرید بخش سنسور‌های CMOS توشیبا، از فناوری‌های این شرکت در محصولات خود استفاده کند. سونی پس از امضای قرارداد نهایی با توشیبا رسما مالک تمامی کارخانه‌ها، تجهیزات و کارمندان کمپانی توشیبا در شهر Oita ژاپن خواهد‌شد. البته این دوشرکت تا پایان سال مالی 2016 قرارداد را به‌مرحله نهایی می‌رسانند.

سونی به‌تازگی اعلام ‌کرده‌است که قرار است کلیه تجهیزات و مدیریت بخش تولید دوربین خود را به کمپانی زیر مجموعه به‌نام Sony Semiconductor واگذار کند، بنابراین بخش طراحی دوربین توشیبا نیز زیر چتر این بخش به‌ فعالیت خواهدپرداخت.

سونی سرمایه‌گذاری خوبی را روی بخش دوربین انجام خواهد داد تا بتواند ضرردهی بخش موبایل این کمپانی را جبران کند، از مهم‌ترین خریداران سنسورهای دوربین سونی می‌توان به اپل، گوگل و اخیرا شیائومی اشاره کرد که سود خوبی را نصیب سونی می‌کنند، البته سنسورهای سونی در دوربین‌های‌ حرفه‌ای نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند برای مثال تمامی محصولات کمپانی نیکون که لنزهای قابل تعویض دارند به سنسورهای سونی مجهز هستند.

2 در مورد “سونی خبر خرید بخش سنسور دوربین توشیبا را تایید کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH