هواوی تا چند هفته دیگر اندروید مارشمالو را برای Honor 7 منتشر می‌کند

huawei-honor7

Huawei اخیرا از چند تلفن‌همراه رونمایی کرده است که اندک‌اندک باید منتظر به‌روزرسانی آن‌ها به اندروید مارشمالو باشیم. این شرکت قبلا اعلام کرده‌ است که به‌روزرسانی دستگاه‌ها را از ماه نوامبر آغاز می‌کند.

اولین دستگاه هواوی که می‌توان طعم مارشمالو را بچشد آنر7 است، این موضوع را Xi Zhao مدیر بازاریابی هواوی اعلام‌کرده است، او گفته نسخه بتا مارشمالو تا چند هفته آینده برای آنر7 آماده می‌شود.

بنابراین اگر شما از کاربران آنر7 هستید می‌توانید تا پایان ماه‌ نوامبر به‌روزرسانی مارشمالو را دریافت کنید. البته این یه‌روزرسانی نسخه بتا است بنابراین خالی از اشکال و باگ نیست اما حداقل نشان می‌دهد که هواوی درحال آماده کردن مارشمالو برای اسمارت‌فون‌هایش است. از دیگر مدل‌هایی که به‌روزرسانی مارشمالو را دریافت می‌کنند خبری منتشر نشده است و فعلا تنها می‌دانیم که آنر7 این نسخه از اندروید را دریافت می‌کند بنابراین بهتر است برای انتشار اطلاعات بیشتر صبر کنیم.

2 در مورد “هواوی تا چند هفته دیگر اندروید مارشمالو را برای Honor 7 منتشر می‌کند”

  1. این واقعا عجیبه!!
    اخه وقتی میت اس هست و وقتی پی 8 برای کشور های بیشتری عرضه شده و به نوعی اسم در کرده چشما روی پی 8 هست اخه چرا اول هانر 7؟ از اون گزشته چرا بتا؟ کاش نسخه نهایی خیلی زود برای پی 8 بیاد
    اگه تا قبل دی بیاد نذر میکنم معزز هیچوقت نظر نده 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH