به‌زودی می‌توانید توسط برنامه Google Play Games از بازی‌ها فیلم‌برداری کنید!

Google-Play-Games-logo

تنها چند هفته از افزودن قابلیت ضبط صفحه‌نمایش از طریق برنامه یوتیوب گیمینگ در حین بازی‌کردن می‌گذرد، حال خبر می‌رسد Google Play Games  نیز به‌این قابلیت مجهز شده‌است و شما با به‌روزرسانی برنامه گوگل‌پلی می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

از این‌ پس شما می‌توانید با ورود به برنامه گوگل‌پلی‌گیمز پس از انتخاب بازی مورد نظر فرایند تصویربرداری از صفحه‌نمایش را با دو کیفیت 720pو 480p انجام دهید، البته این امکان نیز وجود دارد که توضیحات یا احساسات خود را از طریق دوربین جلو به‌همراه صدا به ویدیو اضافه کنید، علاوه‌ بر این پس از ضبط‌ فیلم قادر به ویرایش و یا به‌ اشتراک‌گذاری آن خواهید ‌بود.  گوگل‌پلی‌گیمز در بیش‌تر اسمارت‌فون‌های اندرویدی به‌طور پیش‌فرض نصب است ولی تاکنون کاربردی به‌ جز ذخیره دست‌آورد بازی‌ها نداشته و مطمئنا این قابلیت می‌تواند بر کارایی آن اضافه کند. هما‌ن‌طور که می‌دانید اجرای بازی‌ها به‌طور مستقیم از لانچر نیز در اندروید وجود دارد و کاربران تمایل زیادی به مراجعه به‌ بخش بازی‌های گوگل ندارند، پس اضافه‌شدن این قابلیت بهانه‌خوبی برای مراجعه‌کردن به این برنامه است.

به‌روزرسانی گوگل‌پلی‌گیمز در چند روز آینده برای کاربران آمریکا و انگلستان منتشر می‌شود و سپس در اختیار دیگر کاربران قرار خواهد‌گرفت.

GPlay_GameplayRecording_v06_whitewithtext.0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH