تصمیم گوگل برای ادغام سیستم‌عامل اندروید و کروم جدی است

chrome

به‌نظر می‌رسد تصمیم گوگل مبنی بر ادغام سیستم‌عامل اندروید و کروم بسیار جدی است. وال‌استریت ژورنال، مدعی شده است ادغام و یکپارچه‌سازی دو پلت‌فرم اندروید و کروم OS با یک‌دیگر به‌زودی به‌وقوع خواهد پیوست. برای جزئیات بیشتر، همراه آی‌تی‌رسان باشید.

این سیستم‌عامل جدید، مدت‌هاست که در مرحله توسعه قرار دارد و احتمالا نسخه Preview آن برای سال آینده میلادی ارایه خواهد شد. با این‌حال، باید تا سال 2017 برای عرضه نسخه‌نهایی سیستم‌عامل جدید گوگل منتظر باشید. این ادغام باعث خواهد شد تا کاربران رایانه‌های رومیزی نیز از میلیون‌ها برنامه‌ موجود در فروشگاه گوگل‌پلی استفاده نمایند. به‌علاوه، کروم‌بوک‌‌ ( لپ‌تاپ‌های سبک و قابل‌حمل) که براساس سیستم‌عامل کروم نام‌گذاری شده‌اند، نام جدیدی دریافت خواهند کرد. با این‌حال، مرورگر کروم (نسخه موبایل و دسک‌تاپ) به‌ هیچ‌وجه تحت تاثیر این اقدام قرار نمی‌گیرد.

شایان ذکر است که ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل هفته گذشته اعلام کرده که:

موبایل به‌عنوان یک الگوی محاسباتی در نهایت با چیزی که ما امروزه آن را دسک‌تاپ می‌نامیم، ترکیب خواهد شد.

رئیس واحدهای کروم و اندروید، هیروشی لاک‌هایمر مدعی است که گوگل به سیستم‌عامل کروم بسیار متعهد است. این کمپانی در حال‌حاضر تایید کرده است که پروژه ادغام دو سیستم‌عامل اندروید و کروم به‌منظور ارایه یک تجربه یکپارچه در گوشی‌های‌هوشمند و رایانه‌های رومیزی، لغو نشده است. جهت آشنایی بیشتر با سیستم‌عامل کروم و رایانه‌های قابل‌حمل مبتنی بر این سیستم‌عامل، مقاله زیر را مطالعه کنید:

بررسی تخصصی کروم بوک ایسر C720: همیشه آنلاین

1 در مورد “تصمیم گوگل برای ادغام سیستم‌عامل اندروید و کروم جدی است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH