گجت‌های مفهومی (قسمت اول)

از این به بعد قصد داریم در بخشی به نام “گجت‌های مفهومی” جدیدترین‌های این دسته از دنیای آی‌تی را قرار دهیم. امیدواریم که این بخش بتواند رضایت شما را جلب کند.

نور هشدار دهنده برای کسانی که عاشق دوچرخه سواری هستند

این پروژکتور لیزری با نور قرمز رنگ خود می‌تواند اطراف شما را با فلش‌هایی مشخص کند که با نشان دادن توسط چند پیکان بر روی زمین شما را ایمن نگاه می‌دارد یعنی پوشش یک متری منطقه امن به رانندگان می‌گوید که شما در حال دوچرخه سواری هستید.

HECHEK

HECHEK یک طرح مفهومی برای پریزهای برق است که توسط سه ایرانی ارایه شده؛ شما با یک سه پایه که به صورت مثلثی قرار گرقته‌اند، می‌توانید تا سیم‌های وسایل برقی اطرافتان را همیشه در حالتی مرتب قرار دهید و تا زمانی که هر کدام از سوکت ها را 90 درجه نچرخانید و چراغ آن به رنگ سبز در نیاید، جریان برق آن سوکت بسته خواهد بود.

ساعت چشم دار googly

 هر چند ممکن است ظاهر این ساعت کمی احمقانه به نظر برسد اما طرحی متفاوت دارد. این ساعت دو محور جداگانه برای ساعت و دقیقه دارد که  در یک جفت چشم googly به کار رفته‌اند. شما می‌توانید صورت‌های مختلف طراحی شده برای صفحه ساعت را تعویض کنید و تغییرات زمان را از طریق چشم‌های این ساعت تشخیص دهید. یعنی حالت‌های بازیگوش خسته و… صفحه به شما می گوید که ساعت چند است. در مدتی طولانی که شما آن را در دست دارید، می‌توانید به سرعت زمان را از ظاهر این ساعت تشخیص دهید.

4 در مورد “گجت‌های مفهومی (قسمت اول)”

  1. حسی که خواندن این مطلب در من ایجاد کرد حسی شبیه به دیدن یک فیلم خوب یا گوش دادن به یک آهنگ زیبا بود ممنون 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH