خودروی بدون راننده گوگل در مقابل کودکان احتیاط بیشتری می‌کند!

Googleween-kids

اگر نگران فرزندان دلبند خودتان هستید که در هنگام عبور از خیابان ناگهان با خودروی بدون راننده‌ای برخورد کنند که آن‌ها را نمی‌بیند، بهتر است که امیدوار شوید چون هیچ حادثه‌ای برای آن‌ها رخ نخواهد داد و ماشین گوگل نسبت به راننده‌های دیگر، احترام بیشتری برای کودکان قائل است.

به خصوص این روزها که در بسیاری از نقاط دنیا مثل آمریکا، جشن هالووین برپاست و کودکان زیادی در خیابان‌ها با لباس‌های عجیب و غریب در حال گشت زنی هستند. گوگل در این خصوص اعلام کرده که برنامه‌ریزی خودروهای بدون راننده‌اش به شکلی است که در مقابل کودکان از خود احتیاط بیشتری نشان دهد و با فاصله زیادتری نسبت به آن‌ها توقف نماید. در این ارتباط حتی نوع پوشش و لباس کودک یا نوجوان هم زیاد مطرح نیست و اتومبیل به شکلی برنامه‌ریزی شده تا به سرعت وی را شناسایی کرده و در مقابل آن عکس‌العمل مناسب را نشان دهد.

مشخص است که گوگل در تلاش برای ارتقای هرچه سریع‌تر این محصول جالب است و به همین خاطر آزمایش‌های گوناگونی را در شرایط متفاوت بر روی آن‌ها انجام می‌دهد تا از هرگونه خطایی به دور باشند. البته چندی پیش گزارش شده بود که این ماشین‌ها در مقابل افرادی که سوار بر دوچرخه هستند، واکنش چندان درستی را از خودش نشان نمی‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH