مایکروسافت و تست اسنپدراگون 820 بر روی محصولات 2016

طبق گزارشی که امروز منتشر شده محصولات 2016 مایکروسافت، به جز ویندوز 10، همراه با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 820 عرضه خواهند شد.

qualcomms-snapdragon-820-reportedly-leaked

پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 820 با معماری 14nm ساخته شده و از 4 هسته‌ جدید کوالکام یعنی Kyro و رابط گرافیکی Aderno 530 بهره می‌برد. سیستم و پردازش گرافیکی این چیپست نسبت به نسل قبلی حدود 40 درصد سریع‌تر شده است. در واقع اسنپدراگون 810 از Aderno 430 بهره می‌برد.

برای حفظ دما و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد قطعات، مایکروسافت در مدل‌های 2016 به بالا از فناوری خاص و پیشرفته‌ای جهت خنک کردن بهره برده است همانطور که در لومیا 950XL از آن بهره گرفته بود.

اما تازه‌ترین شایعات نشان می‌دهد که اسمارت فون‌های Surface نیز به زودی وارد بازار خواهند شد. بر اساس گزارشی که امروز منتشر شد، Surfaceها قطعا در رده پرچم‌داران خواهند بود حتی اگر مایکروسافت بخواهد بر روی تولید آن بیش از حد متمرکز شود. با این که هنوز هیچ مشخصاتی از این محصول منتشر نشده است، باید بگوییم که این گوشی‌ها بیشتر برای امور تجاری عرضه می‌شود و گزارش‌ها نشان می‌دهد که از توانایی پشتیبانی از نرم افزارهای مبتنی بر Win32 نیز برخوردار خواهند بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH