نخستین بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 تابستان آینده از راه می‌رسد

windows10hero-100593399-large

بدون شک مایکروسافت با عرضه ویندوز 10 برگی جدید از تاریخ این کمپانی را رقم زد، حال وب‌سایت WinBeta اعلام کرده است این نسخه از ویندوز در تابستان سال آینده یک به‌روزرسانی جدید با نام REDSTONE که نوعی ماده معدنی است را دریافت می‌کند.

به گزارش WinBeta، ردستون اولین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز 10 است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به این سیستم‌عامل می‌افزاید. اولین قابلیتی که احتمال وجود آن در ردستون زیاد است، پشتیبانی از افزونه در مرورگر اج است و این یعنی توسعه دهندگان شخص ثالث می‌توانند قابلیت‌های بیشتری را به این مرورگر بیفزایند، چیزی که اکنون در مروگرهایی هم‌چون فایرفاکس و کروم شاهد آن هستیم.

دیگر ویژگی مهمی که در ردستون شاهد آن خواهیم‌بود قابلیتی است که پیش‌تر در OS X و iOS دیدیم و آن‌هم قابلیت دسترسی به تب‌های مرورگر در دو دیوایس جدا است، این یعنی شما درحالی ک در تلفن‌همراه خود مشغول به وب‌گردی هستید، می‌توانید گوشی خود را ترک و ادامه مرور را در مرورگر کامپیوتر انجام دهید.

مایکروسافت اجازه ساخت ابزارها و برنامه‌های گوناگون را به‌ توسعه دهندگان می‌دهد تا این قابلیت‌ها محدود به ویندوز 10 نباشد.

مایکروسافت در ویندوز 10 به‌دنبال یکپارچه‌کردن سیستم‌عامل خود بین دسکتاپ و تلفن‌همراه است و این به‌روزرسانی کمک شایانی به کاربران می‌کند که بتوانند تجربه بهتری از دیواس‌های ویندوزی خود داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH