5 آذر منتظر رونمایی هواوی از فبلت Mate 8 باشید

Mate-8

تنها چند روز دیگر به مراسم معرفی نسل جدید پردازنده‌های Kirin هواوی با نام Kirin 950 باقی مانده‌است، به‌تازگی هواوی یک تصویر دیگر نیز منتشر کرده که در آن یک شماره 8 به چشم می‌خورد که به احتمال قوی نشان‌دهنده زمان معرفی نسل جدید خانواده Mate یعنی Mate 8 است. میت۸ در تاریخ 2015/11/26 معرفی خواهدشد، هرچند که هواوی می‌توانست با یک تیر 2 نشان بزند و در یک مراسم هر دو محصول جدید خود را معرفی‌کند، اما این کمپانی تصمیم به برگزاری دو مراسم جداگانه گرفته است.

Huawei-kirin950

Kirin 950 نسل جدیدی از پردازنده‌های ساخته هواوی است که قرار است در چند تلفن‌همراه بالارده این کمپانی مورد استفاده قرار بگیرد، یکی از گزینه‌های هواوی برای استفاده از این پردازنده میت 8 است که همان‌طور که در تصویر تیزر معارفه آن مشاهده می‌کنید طرح مورد استفاده برای نماد 8 همان طرح استفاده‌شده در تیزر معارفه Kirin 950 است، بنابراین به‌احتمال قوی Mate 8 اولین اسمارت‌فون هواوی است که به پرازنده Kirin 950 مجهز می‌شود.

Mate8-2

تصویر دیگری که توسط یک کارمند هواوی درز پیدا کرده‌است، نشان‌دهنده یک قاب فلزی است که گفته می‌شود مربوط به Mate 8 است، بنابر محل قرار‌گیری سوکت‌ها و شیار‌ها پیش‌بینی می‌شود این تلفن‌همراه دو سیم‌کارته باشد و از کارت‌حافظه نیز پشتیبانی کند.

هرچند که تاکنون اطلاعاتی از این سخت افزار Mate 8 درز پیدا نکرده است، اما می‌توان امیدوار بود پس از مراسم معرفی Kirin 950 اطلاعاتی از این تلفن‌همراه منتشر شود.

4 در مورد “5 آذر منتظر رونمایی هواوی از فبلت Mate 8 باشید”

  1. امیر محمد !

    وای خدا کنه بعد معرفی زود تر بیاد ایران.چرا چون من میخوام پی8 را بگیرم که 1200 وبرای من گرونه.ولی احتمال میره که اگه این محصول وارد ایران بشه میت اس هم که وارد شده تا 2ماه دیگه هم که میشه 2016 و پی8 گوشی سال گذشته بحساب میره.تازه انتظار میره مشل هواوی پی7 که زود رسید زیر 1تومن اینهم زود برسه.ایا نظر شما هم همین است اقای گلکار.یعنی پی7 را بگیرم؟یا صبر کنم پی8 برسه زیر یک میلیون.اخه چقدر طول می که شه برسه زیر1تومن.لطفا کمکم کنید.با تشکر فراوان!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH