آیا گلکسی S7 با دوربین اکسپریا Z5 عرضه می‌شود؟!

طبق آخرین شنیده‌ها از جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی اس 7، این اسمارت فون با دوربینی 20 مگاپیکسلی عرضه می‌شود و بدین منظور با برند جدید ISOCELL نیز جهت تهیه سنسورهای لازم صحبت شده است. این اتفاق یک بروز رسانی مناسب در مقابل دوربین 16 مگاپیکسلی گلکسی اس 6 به شمار می‌رود و خبر خوشی برای هواداران سامسونگ است.

Sony-Xperia-Z5-Compact-(12)

سنسور جدید سونی یعنی IMX300 نیز با نشان دادن توانایی‌ها و قابلیت‌هایش سامسونگ را وسوسه کرده است که از آن بر روی گلکسی اس 7 استفاده کند. البته اخبار واصله نشان می‌دهد که نصب این سنسور در کنار قطعه دریافتی از ISOCELL انجام می‌پذیرد. هنوز معلوم نیست که برنامه سامسونگ برای عرضه این پرچم‌دار با این دو سنسور چه گونه است؛ اما با توجه به تجربیات پیشین، ممکن است اس 7 خود را در دو نسخه متفاوت وارد بازار کند. یکی با سنسور قدرتمند سونی و دیگری با سنسور جدید ایزو سل!

سنسور IMX300 هم‌اکنون بر روی سه گانه اکسپریا Z5 به کار رفته است و در تست‌های انجام شده توسط منابع معتبر، هم‌اکنون بالاترین و قوی‌ترین سنسور به کار رفته در بین دوربین‌های موبایل در جهان به شمار می‌رود؛ اما مشکل جدی در این زمینه آن است که سونی در نظر دارد تا این سنسور را تنها برای خط تولید Xperia خود تولید کند و سامسونگ در مذاکراتی فشرده می‌خواهد این محصول را برای S7 خود خریداری کند.

از سوی دیگر، با توجه به فروش میلیون‌ها دستگاه از S7 به محض ورود به بازار، سونی می‌تواند شرایط مالی‌اش را بهبود داده و با موفقیت این سنسور بازارهای جهانی را به سوی خود متمایل سازد. در واقع این موضوع می‌تواند نقطه قوتی برای سونی به شمار آید.

البته مشکلاتی نیز در مورد قدرت و فناوری این سنسور وجود دارد و طبق گزارش‌های واصله IMX300  سنسور 25 مگاپیکسلی است که در مقیاس‌های پایین به 23 مگاپیسل در حالت 16:9 و 21 مگاپیسل در حالت 4:3 تغییر می‌یابد. این موضوع با تبلیغ دوربین 20 مگاپیکسلی سامسونگ در تضاد است و قطعا در صورت توافق، این کمپانی باید فکری به حال این موضوع میز بکند!

12 در مورد “آیا گلکسی S7 با دوربین اکسپریا Z5 عرضه می‌شود؟!”

  1. آقا سامسونگ میوه سبزی فروش بره فکری به حال این نوت ۷ ماشین لباسشویی هاش بکنه که منفجر میشه
    سامسونگ بنظرم باید به کار میوه وسبزی فروشیش ادامه میداد

  2. خب بهتر بزارین از همون ایزوسلش استفاده کنه خود سامسونگ هم میدونه حالا حالا نمی تونه مثل سنسور سونی بزنه هر جند اگه هم بهش سنسور ها رو بفروشه حتما تو z6 از یه سنسور بهتر و عالی تر استفاده می کنه ولی اینم بگم سوتی هرگز یه محصولی که مختص پرچمدار هاش باشه رو هرگز به شرکت های دیگه واگذار نمی کنه

  3. اقای احمد
    شما چشاتو خوب باز کن متنو بخون سامسونگ با دوتا برند طرفه!
    ایزوسل و سونی.
    حالا اومده از سونی سنسور بخره که اگه نفروشه به درک از سنسور ایزوسلش استفاده میکنه!
    هیچ نیازی هم به سونی تو هیچ زمینه ای نیست!به نفع خودشه سنسوراشو بفروشه و گرنه سامسونگ از شرکت دیگه ای میخره!
    التماس؟میخواد ازش بخره مفت و مجانی که بهش نمیدن!
    اون کسی هم که التماس میکنه سونیه که میخواد از کوالکام پردازنده بخره ،پردازنده ای که سامسونگ ساخته!
    در ضمن اگه از این به بعد برای بنده کامنتی میگذارید ادب و شعور رو رعایت کنید! نمیدونم من به شما توهین کردم یا شرکت سونی مال شماس!

  4. اصلا سونی سنسور دوربینشو نفروشه جهنم! سامسونگ از ایزوسل خودش استفاده میکنه!
    ولی آی حال میده سونی بیاد از کوالکام پردازنده بخره ولی سامسونگ مانع بشه!
    آی حال میده!
    یکی نیست به سونی بگه برو اسنپدراگونتو بخر بابا تو رو چه به خط انحصاری دوربین! حالا خیلی اسمارتفوناش فروش داره دیگه سنسور دوربینم نمیفروشه!

    1. خود درگیری مزمن داری شما. سونی در حال حاضر بزرگترین و بهترین برند صنعت عکاسی و سنسور در جهان هست. سامسونگ فعلا داره التماس سونی میکنه. اگه ایزوسلش میرسید به این سنسور هیچوقت التماس سونی نمیکرد

  5. هه هه هه
    کی این جک رو ساخته؟
    دوربین اس 7 قطعا بهتر از زد 5 هست
    الان معزز و آقا رضا میان میگن نه دوربین اس 7 هر وقت به زد 2 رسید بیاد حرف بزنه تنها راه پیشرفتش همین بود…. 🙂

  6. امیر محمد !

    خدا نکنه سامسونگ از سنسور سونی استفادهکنه.البته به هواوداران سونی بگم رواین حساب نگفتم که از سونی بدم بیادها تاز از سونی خوشم میاد ولی ما دوس داریم سامسونگ مستقل باشه.اینجوری هم سود خودش بیشتره میشه هم اینکه طرفدار هاش یه چیزی دارن که به ان بنازند.بیایم دعا کنیم که سامسونگ اچ تی سی سونی ال جی اپل موتورولا گوگل و نکسوس هاش هواوی و…………………بقیه شرکت های موبایل هیچ وقت ورشکسته نشوند اخه همیشان دوست داشتنی هستن!!!

  7. یحیی آبرون

    فکر کنم اشتباه نوشتین تصاویر این سنسور در حالت۱۶.۹بیست مگاپیکسل هست ودر حالت ۴.۳چون میدان دید عریض تر هست ۲۳مگاپیکسل هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH