8 تا از بهترین و جدیدترین بازی‌های ویندوزفون

داشتن بازی‌های روز روی تبلت و اسمارتفون حس خیلی خوبی به دوستداران بازی می‌دهد. این افراد همیشه منتظر آن هستند که بازی‌های جدید بیایند و دانلود کنند تا بازی با آنها را پیش از دیگران تجربه کنند. به همین دلیل هم است که مطالب اینچنینی را برایتان انتخاب کرده‌ایم تا از این طریق با جدیدترین بازی‌های ویندوز فون آشنا شوید، بازی‌هایی که دانلودشان رایگان است، پس بهتر است عجله کنید و فرصت را بیش از این از دست ندهید.

ماه گذشته میلادی ماه خوبی از نظر انتشار بازی‌های ویندوز فونی بوده است. با ما همراه باشید.

Trivial Pursuit & Friends

Trivial Pursuit & Friends

با ظاهر جدید از یک بازی کلاسیک که با داشتنش می‌توانید سطح اطلاعات عمومی خود را بسنجید و با دوستانتان به رقابت بپردازید و یا اینکه افراد جدیدی را وارد دایره دوستانتان کنید.

لینک دانلود

Runemals

Runemals

Runemals یک بازی RPG با تم پازلی است که شباهت‌هایی هم به بازی پوک من دارد. در این بازی باید تمرین کنید و برای اینکه بتوانید به بهترین نحو آن را پیش ببرید نیاز است تا آنجایی که می‌شود موجودات مختلف جمع‌آوری کنید. در این بازی باید گروهتان را برای شکست دشمن و پیش برد استراتژی مدیریت کنید.

لینک دانلود

Train Tunnel

Train Tunnel

یک بازی بی انتها که در آن باید قطاری را در مسیرش هدایت کرده و از موانع مختلف گذر کنید. تلاش کنید که تصادف نکنید. از این آسانتر هم می‌شود؟!

لینک دانلود

Nitro Nation Online

Nitro Nation Online

یک بازی مسابقه‌ای که علاوه بر ایجاد امکان مسابقه با دیگر خودروهای روز دنیا، به کاربر اجازه می‌دهد که به تون آپ و تعمیر خودروها هم بپردازد. این بازی از آن دسته بازی‌هایی است که نباید از دستش بدهید.

لینک دانلود

Disney Dream Treats

Dream Treats

با 100 مرحله بازی و سرگرمی در محیطی شاد و رنگارنگ، Disney Dream Treats از انواعی است که باید در آن به جور کردن تصاویر مشابه بپردازید.

لینک دانلود

Candy Crush Soda Saga 

Candy Crush Soda Saga

آخرین بازی از کمپانی کینگ است که اینبار باید با پیوستن به کیمی به جستجوی تیفی بپردازید. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی این است که می‌توانید آن را براحتی بین تبلت سرفیس و لومیای خود همگام و با اتصال به اینترنت تمام مراحلش را باز کنید.

لینک دانلود

Pic Star

Pic Star

پیک استار مجموعه‌ای از 5 بازی کلاسیک پازل تصویری است که کاربر باید در آن هر تصویر بهم ریخته‌ای را که روبرویش قرار می‌گیرد برای پیدا کردن کلمات نهفته درست کند. این بازی در مودهای مختلفی اجرا می‌شود و هر مود قوانین مرتبط به خودش را دارد. در ضمن صدها مرحله رایگان هم در این بازی برای کاربر قابل دسترس است.

لینک دانلود

Sago Mini Friends 

Sago Mini Friends

می‌گویند برای کودکان زمان بازی در واقع زمانی برای آموزش است. البته با اینکه مخاطبش خردسالان هستند، این بازی توانایی سرگرم کردن کل اهالی خانه را دارد. در این بازی کودک می‌تواند با انتخاب کردن کاراکتر مورد علاقه‌اش مهارت‌های زندگی را بیاموزد و زمانش را با دیگر دوستانش سپری کند.

لینک دانلود

 

6 در مورد “8 تا از بهترین و جدیدترین بازی‌های ویندوزفون”

  1. خدا قوت و خسته نباشید
    پسر من بیشتر وقتش رو به این مطالب ارزنده شما میگذرونه و خدارو شکر من راضی هستم
    خدا خیرتون بده و موفق باشید انشاللله
    فقط خواستم تشکری بر حسب وظیفه داشته باشم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH