مشخصات کامل هواوی میت 8 توسط GFXBench منتشر شد

بر اساس اطلاعاتی که شب گذشته منتشر شد، انتظار می‌رود که پرچم‌دار بعدی سری میت کمپانی هواوی با نام Mate 8 در روز ۲۶ نوامبر (۵ آذر) رونمایی شود. علاوه بر این، اخبار حاکی از آن هستند که محصول مذکور از پردازنده Kirin 950 استفاده خواهد کرد و البته این پردازنده قدرتمندترین پردازنده هواوی به حساب می‌آید.

Huawei-Mate-8-Proto

اوایل امروز بود که تصاویری از هواوی میت ۸ به بیرون درز کرد و از طریق آن‌ها توانستیم به دایره‌ای شکل بودن دوربین و سنسور اثر انگشت در این محصول پی ببریم و بر اساس آن تصاویر، فلاش دوربین این محصول نیز لوزی شکل خواهد بود. اما اکنون مشخصات کلی این محصول توسط GFXBench منتشر شده است و تماما حکایت از یک محصول بالارده دارند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، هواوی میت ۸ یک نمایشگر ۶ اینچی خواهد داشت که وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارایه می‌دهد و در زیر آن نیز یک تراشه Kirin 950 قرار دارد که از ۸ هسته Cortex-A72 بهره می‌برد و هر هسته آن نیز فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. پردازنده گرافیکی این دستگاه نیز از نوع Mali-T880 خواهد بود.

Huawei-Mate-8-GFXBench

بر اساس اطلاعاتی که از سوی GFXBench منتشر شده است، میت ۸ از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. البته کاربران نیز قادر خواهند بود تا حافظه ذخیره سازی این دستگاه را افزایش دهند. این محصول یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در بخش پشتی خود دارد و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی آن قرار گرفته است که برای سلفی و تماس تصویری مناسب به نظر می‌رسد.

انتظار داریم که هواوی بر روی محصول جدید خود یک باتری با کارایی بالا قرار دهد، البته باید بدین نکته توجه داشت که میت ۷ از یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این محصول جدید از بلوتوث ۴.۰ و NFC بهره می‌برد و سیستم عامل مورد استفاده آن نیز اندروید ۶.۰ خواهد بود. برای اطلاع از قیمت و زمان عرضه هواوی میت ۸ نیز باید تا ۵ آذر منتظر بمانیم تا خود هواوی رسما دست به کار شود.

4 در مورد “مشخصات کامل هواوی میت 8 توسط GFXBench منتشر شد”

  1. آرون زنجانی

    بازم ی گوشی بی کیفیت…گوشیای هوآوی با اینکه چند هسته ای هستن ولی در عملکرد اندازه دو هسته سونی نمیتونن باشن.کیفیت بدنه و کل سخت افزارشک ک بدجوری ضعیفه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH