انتظار می‌رود گلکسی S7 در حدود 10 درصد از گلکسی S6 ارزان‌تر باشد

galaxy-s7-edge-concept-8-1280x853

با وجود این‌که کمپانی کره‌ای سامسونگ، بهترین گوشی‌های رده‌بالا را طراحی می‌کند اما بین فروش محصولات گران‌قیمت این سازنده با انتظارات سامسونگ فاصله زیادی وجود دارد. این اختلاف، عمدتا از قیمت‌گذاری محصولات سامسونگ نشات می‌گیرد. این کمپانی شرقی، در قیمت‌گذاری محصولات رده‌بالا خود نسبت به دیگر رقبا چندان موفق عمل نکرده است. به‌تازگی، یک تحلیلگر پیش‌بینی کرده که قیمت گلکسی S7 نسبت به گلکسی S6، تا 10 درصد ارزان‌تر خواهد بود.

در اوایل سال جاری، سامسونگ گوشی گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge را به‌گونه‌ای قیمت‌گذاری کرده بود تا روند فروش این دو پرچم‌دار در سال جاری، ادامه داشته باشد. این رویه، در نهایت باعث شد تا سامسونگ، تعداد بیشتری از گوشی‌های پرچم‌دار خود را به‌فروش برساند.

این تحلیلگر چینی بر این باور است که سامسونگ به‌منظور فروش بیشتر پرچم‌دار بعدی خود، قصد دارد تا گلکسی S7 را با قیمتی پایین‌تر نسبت به گلکسی S6 معرفی نماید. البته اعلام یک قیمت قطعی برای این گوشی، کمی سخت است چراکه قیمت‌گذاری گوشی‌های موبایل به بازار محلی هر کشور بستگی دارد. اگر قیمت پایه گلکسی S6 را تنها 649 دلار در نظر بگیرید، می‌توان انتظار داشت گلکسی S7 حدودا 50 دلار نسبت به گلکسی S6 ارزان‌تر باشد.

شایعات متفاوت زیادی درباره پرچم‌دار بعدی سامسونگ منتشر شده است که از جمله آنها می‌توان به یک تراشه اسنپدراگون 820 اشاره کرد. البته برخی گزارش‌ها از عرضه یک مدل با تراشه اختصاصی اگزینوس 8890 خبر داده‌اند. انتظار می‌رود گلکسی S7 در ماه ژانویه سال میلادی آینده، معرفی شود. پیش از این نیز در آی‌تی‌رسان خواندید، تولید انبوه پردازنده اگزینوس 8890 برای گلکسی S7 در ماه دسامبر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH